خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی گسترده در یک کارگاه مبل‌سازی در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۶۶۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه مبل سازی در محله مرتضی‌گرد خبرداد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ١٩:٠٣ عصر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل سازی واقع در بزرگراه آزادگان، محله مرتضی‌گرد، کوچه ولیعصر بیستم به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه درپی آن بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه امکانات کامل به محل اعزام شد، ادامه داد: آتش‌سوزی در یک ساختمان یک و نیم طبقه رخ داده بود که  طبقه همکف آن حدود ١۵٠ متر و نیم طبقه بالای آن نیز حدود ۸۰ متر مربع مساحت داشت.  آتش در نیم طبقه بالایی رخ داده و در حال سرایت به طبقه پایین و فضاهای اطراف بود، این نیم طبقه کاربری مبل‌سازی و رنگرزی داشت و کاملا شعله ور شده بود.

ملکی با بیان اینکه نیم طبقه بالایی کاملا شعله ور بود و دود حرارت به طبقه پایین نفوذ کرده بود، خاطرنشان کرد: آتش درحال گسترش به قسمت پایین و کارگاه های همجوار بود که آتش‌نشانان عملیات خود را آغاز کرده و آن را تحت کنترل درآورده و دقایقی بعد نیز به طور کامل آن را مهار و اطفاء کردند.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ٢٠:١٣ دقیقه به عملیات خود خاتمه دادند. بر اساس آنچه که دیده می‌شد حادثه خسارت مالی زیادی داشت. محل حادثه نیز برای بررسی علت حادثه به کارشناسان تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز