خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان هنرهای زیبا در کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۷۱۶

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های استان کردستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا انسیه خزعلی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف هنرستان دخترانه هنرهای زیبای شهر سنندج، وضعیت آموزشی و محوطه بیرونی هنرستان را مورد بررسی و بازبینی قرار داد و از نزدیک با مسائل و مشکلات و همچنین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آموزشی و هنری این هنرستان آشنا شد.

انسیه خزعلی با بیان اینکه دختران و جوانان آینده سازان کشور هستند، خطاب به هنرجویان این هنرستان تصریح کرد: سرنوشت کشور در دستان شماست، امید و دلگرمی شما به دولت و بالعکس موجب توسعه کشور و پیشرفت علمی خواهد شد.

دکتر خزعلی با بیان اینکه دولت و مردم با پشتکار و همت یکدیگر باید وضعیت بهتری را در انتظار خود ببینند و روزهای روشنتری را خلق کنند، افزود: همه دست به دست هم باید در خصوص اصلاح مشکلات اقتصادی بکوشیم.

وی تصریح کرد: استعدادهای درخشانی در این هنرستان وجود دارد، لازم است به صورت جدی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن‌ها اهمیت داده شود.

گفتنی است هنرستان هنرهای زیبای سنندج دارای پنج رشته هنری، گرافیک، سینما، نمایش، انیمیشن و موسیقی و دارای ۲۴۴ هنرجو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز