خبرگزاری کار ایران

مجروح شدن ۲ محیط بان بوشهری در اثر تیراندازی شکارچیان آهو

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۴۰۸

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از مجروح شده ۲ محیط بان بوشهری بر اثر شلیک شکارچیان غیرمجاز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، در ساعت ۳ بامداد روز جمعه مورخه ۱۷ تیرماه دو محیط بان بوشهری در تعقیب دو شکارچی آهودر منطقه حفاظت شده مند دیر، مورد اصابت گلوله شکارچیان قرار گرفته و به شدت مجروح شدند .

فرهاد قلی نژاد؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: شکارچیان غیرمجاز که برای شکار آهو وارد منطقه حفاظت شده مند در شهرستان دیر شده بودند، توسط محیط بانان مشاهده و در تعقیب علیرغم اعلام ایست محیط بانان، مبادرت به شلیک به سمت محیط بانان کرده که دو محیط بان منطقه حفاظت شده محیط بان محمدرضا زارعی و محیط بان اصغر اسماعیلی به شدت مجروح شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: محیط بانان مجروح سریعا به بیمارستان کنگان جهت مداوا منتقل شدند که متاسفانه حال عمومی محیط بان زارعی رضایت بخش نبوده و تحت عمل جراحی قرار دارد.

 قلی نژاد با اشاره به هماهنگی های لازم با دستگاه انتظامی و قضایی استان افزود: همچنین پیگیری قضایی برای شناسایی و دستگیری شکارچیان مجرم از همان ساعات اولیه با دستور دادستان کل استان بوشهر آغاز شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز