خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار تهران به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۳۷۱

استاندار تهران در پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رشد گسترده پدیده شهرنشینی، همراه با نگاه اولویت دار دولت به موضوع عمران روستایی بیش از پیش اهمیت نقش، کارکرد و جایگاه مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور را نمایان کرده تا به مدد تلاش و همت کارکنان خدوم این دو نهاد شاهد ارتقا کمی و کیفی سطح زندگی و توسعه رفاه و آسایش عمومی در مناطق شهری و روستایی باشیم.

رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و امیدآفرینی در میان مردم، می‌طلبد تا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بیش از پیش پیگیر رفع مشکلات مردم در مناطق شهری و روستایی باشند. از سوی دیگر اقدام اثرگذار دولت در جهت هدفمندی و مردمی‌سازی یارانه ها، نقش اثرگذار نهادهای مزبور به منظور تحقق سیاست‌های دولت را دو چندان می‌کند.

نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در رفع مشکلات استان تهران به عنوان‌ام القری جهان اسلام که همواره در امور مختلف الگویی برای کشور می‌باشد؛ نقش تعیین کننده و غیرقابل انکاری است و باید با تلاش مستمر این نهادها شاهد توسعه و پیشرفت شهرها و روستاهای استان باشیم.

۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» فرصتی مغتنم برای قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه‌های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، و دهیاری‌ها است، که ضمن گرامیداشت این روز، از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تهران تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم و توفیق روز افزودن و سلامتی آن‌ها را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

امید که با تلاش و پشتکار شما، شاهد اعتلای شهرها و روستاها استان تهران بوده و در این راستا الگوساز برای کشور و منطقه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز