خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کشور:

در انجام ماموریت‌ها «بن‌بست» نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۹۱

فرمانده انتظامی کشور گفت: در انجام ماموریت‌هایمان اگرچه پیچ‌های سخت داریم، اما بن بست نداریم و با برنامه ریزی قوی تر از گذشته این راه را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری، فرمانده انتظامی کشور در مراسم تجلیل از دست اندرکاران و کارکنان کاشف اموال صندوق امانات بانک ملی گفت: امروز ظرفیت های جمهوری اسلامی بسیار زیاد است و اقدامات بزرگی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده اقدامات اثربخش و بزرگی بوده است با توجه به تحریم‌ها، تهدیدات و فتنه هایی که رخ داده است و همچنین عوامل نفوذی که همیشه سعی کرده اند مسیر انقلاب اسلامی را تغییر دهند با هوشیاری مردم و رهبری مقام‌ معظم رهبری توطئه‌ها خنثی شده و جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است.

وی با بیان اینکه اگر حوادث گذشته را مرور کنیم متوجه می شویم که چقدر قدرتمند بودیم ادامه داد: باید همیشه به داشته ها و توانمندی هایی که داریم توجه کنیم و امیدوار به آینده باشیم و به گذشته مان با تمام مشکلاتی که داشتیم افتخار می کنیم و در هر صحنه ای اگر توطئه ای شد فتنه ای شکل گرفت و جنگی بر ما تحمیل شد مردم پشت سر رهبری در میدان حضور داشتند ما موفق شدیم. دراین میدان بزرگ از انقلاب تاکنون انتظامی جمهوری اسلامی نقش برجسته ای داشته است.

سردار اشتری با اشاره به اتفاقات پس از پیروزی انقلاب گفت: همکاران من در امنیت شهرها و مرزها و همچنین دفاع مقدس نقش اثرگذاری داشتند و در دهه ۶۰ در برخورد با گروه‌های منافقین و مارکسیستی نقش موثر داشتند و بعد از آن نیز اقدامات برجسته همکاران من در اقصی نقاط کشور موجب افزایش اعتماد مردم به ما و سرمایه اجتماعی ما شده است. در افکارسنجی هایی که صورت گرفته، این اعتماد و افزایش سرمایه اجتماعی را می بینیم و هر سال شاهد ارتقای آن هستیم.

وی با بیان اینکه مردم از زحمات کسانی که بی منت به آنها خدمت می کنند تقدیر می کنند، گفت: شما در کف میدان هستید و مردم قدردان زحمات شما هستند‌. ما برای رضای خدا و پیروی از منویات رهبری خدمتگزار مردم هستیم.

رییس پلیس کشور گفت: خط قرمز ما امنیت مردم است و اجاره نمی دهیم کسانی که به حقوق مردم تجاوز می کنند به اهداف خود برسند. امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران مجهز به تجهیزات، امکانات روز و آموزش های حرفه ای است. در هیچ جایی برای انجام ماموریت کوتاهی نکرده ایم و امروز افتخار ما این است که مقام‌ معظم رهبری به نیروهای ما عنایت دارند.

وی با اشاره به کشف سرقت صندوق امانات بانک ملی گفت: ما سرنخی نداشتیم و سارقان حرفه ای عمل کرده بودند اما همکاران من حرفه ای تر عمل کردند و با توکل به امام رضا (ع) توانستند موفق شوند. افتخار ما این است که همکاران حرفه ای و کارآگاهان مجرب و زبده ای داریم. هر موقع در جرمی تمرکز کردند ما توانستیم موفق شویم.

وی ادامه داد: کشف این سرقت یک دستاورد بزرگ بود و باید در تاریخ ثبت شود چطور اگر یک روز به دانش هسته ای دست پیدا کردیم آن روز ثبت می شود این اقدام بزرگ هم باید در تاریخ فراجا ثبت شود.

فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: لطف و عنایت مقام‌ معظم رهبری باعث دلگرمی ما شد. رضایت فرمانده کل قوا برای ما از هر تشویق و پاداشی بالاتر بود.

وی ادامه داد: دشمن تلاش کرد با سوء استفاده از این اتفاق ناامیدی را به مردم القا کنند و کشف این سرقت در کمتر از ۴۸ ساعت باعث شد که مردم امیدوار و دشمنان ناامید شوند.

سردار اشتری خطاب به نیروهای پلیس گفت: شما هر روز با ماموریت‌های گسترده ای مواجه هستید و ما باید قدردان شما باشیم. ما در انجام ماموریت هایمان اگرچه پیچ های سخت داریم اما بن بست نداریم  و با برنامه ریزی قوی تر از گذشته این راه را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز