خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل انتظامی کشور:

"وصیت نامه شهدا" امروز چراغ نورانی برای مردم و مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۹۲۷

فرمانده انتظامی کشور گفت: امروز وصیت نامه شهدا چراغ نورانی برای مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور در دومین یادواره سرداران و ۱۵۰۰ شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که صبح امروز با  حضور سردار رحیمی، روسای پلیس تهران بزرگ و جمعی از خانواده های شهدا برگزار شد، گفت: امروز مصادف است با تشکیل بنیاد شهید به فرمان امام راحل و روز شهید و شهیدان البته همه روزهای ما متعلق به شهدا است اما اختصاص این روز انشالله باعث شود که ما به یاد شهدا باشیم.

وی ادامه داد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی شهدا هستند و در تمام عرصه ها در دفاع مقدس و حوادث بعد از دفاع مقدس که برای ناامن کردن کشور ما پیش آمد این شهدا بودند که با نثار جان خود پایه های انقلاب را قوی کرده و ما امروز یک درخت تنومند به اسم انقلاب اسلامی داریم که با هر بادی نمی لرزد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به وجود ۱۴ هزار شهید جمهوری اسلامی که ۸ هزار شهید متعلق به دفاع مقدس است و ۶ هزار شهید بعد از دفاع مقدس گفت: همچنین بیش از ۲۰ هزار جانباز و دو هزار آزاده متعلق به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که سند محکم و قابل دفاع ما هستند پس به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی ادامه داد: امروز هر چقدر عطر شهدا در زندگی ما باشد امنیت بیشتری خواهیم داشت و از آسیب های اجتماعی مصون هستیم.بنابراین زنده نگه داشتن یاد شهدا در وهله اول به نفع خود ماست. همچنین ما وظیفه داریم در خدمت خانواده شهدا باشیم هر چند کاری از دست ما برای آنها پیش نمی آید. اما پلیس تهران بزرگ در این زمینه پیشقدم بوده است و اثرات مثبت آن برای شهر ما است هر جا که به فرهنگ ایثار و شهادت توجه کردیم جایگاه ما رفیع شد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد:اینکه امروز در مقابل زورگویان و استکبار جهانی ایستاده ایم به خاطر فرهنگ شهدا است امروز همکاران ما در مرزها در جاده ها و در شهرها از امنیت دفاع می کنند.

وی ادامه داد: ما هر ماه تعدادی شهید تقدیم می کنیم البته این برای ما سخت است اما حفاظت از جان و مال مردم کار سختی است اگر امروز جوانان ما در لباس نیروی انتظامی مشغول خدمت هستند برای این است که به شهدا تاسی کرده اند و آرامش ما مدیون حافظان نظم و امنیت و شهدای این عرصه است.

وی ادامه داد: امروز دانشمندان ما در حوزه های مختلف هر جا موفق شدند به شهدا تاسی کردند‌. موفقیت دانشمندان ما به واسطه الگوگیری از فرهنگ غرب نیست بلکه به واسطه الگوگیری از شهدا است که موفق شده اند. ما در حوزه هسته ای دانشمندان بزرگی داریم که عاشق شهدا بوده اند امروز افرادی در حوزه های پزشکی و تولید واکسن کرونا تلاش کرده اند و ما به خودکفایی در تولید این واکسن رسیده ایم وقتی با آنها صحبت می کنیم یا باقی مانده دفاع مقدس است و یا به آنها تاسی کرده‌اند.

سردار اشتری تصریح کرد: امروز وصیت نامه شهدا چراغ نورانی برای مردم و مسئولان است و باید آن را قدر بدانیم دشمنان انقلاب هم این را متوجه شدند و با تمام توان تلاش می کنند این مسیر و این عظمت و نورانیت و اعتمادی که مردم به شهدا دارند را از ما بگیرند و ذهن ها را به سمتی ببرند که خلاف این راه باشد رسانه های غرب و استکبار تلاش می کنند مردم را از این راه دور کنند و ما باید هوشیار باشیم و ما همه باید کمک کنیم به راهی که شهدا رفته اند و باید نگهبان انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: از همان ابتدای انقلاب اکثریت دنیا متمرکز شده اند که ما را از راه خودمان باز دارند اما این انقلاب به راه خود ادامه داد اگرچه ما مشکلات اقتصادی و معیشتی داریم و باید مسئولان چاره اندیشی کنند و این اراده د دولت سیزدهم است اما ما روی پای خودمان ایستاده ایم و به استکبار نه گفته ایم و آمریکایی‌ها رو به افول هستند. امروز باید از قدرت شهدا استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز