خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:

انتقال گرد و خاک از کشورهای همسایه غربی به کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۷۲۰

سازمان هواشناسی از انتقال گرد و خاک از کشورهای همسایه غربی به کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از روز گذشته با افزایش سرعت وزش باد در بسیاری از مناطق کشور بخصوص مناطق شرقی و مرکزی، شاهد خیزش گرد و خاک بوده‌ایم و این شرایط در مناطق شمال و غرب کشور به صورت انتقال گرد و خاک از کشورهای همسایه غربی ما بوده است. این شرایط امروز به اوج خودش می‌رسد و فردا غلظت شرایط تا حدی تعدیل خواهد شد.

این سازمان اشاره کرد وضعیت شرق کشور بخصوص در نواحی شمال استان سیستان و بلوچستان همچنان در سطح نارنجی هشدار گرد و خاک قرار دارد.

بنا بر همین گزارش افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و ابرهای همرفتی را در بخش‌ها شمالی کشور داریم. بخش‌های جنوب شرق کشور بویژه جنوب استان سیستان و بلوچستان و کرمان، بخش‌هایی از استان هرمزگان و حتی برای فردا در جنوب شرق استان فارس می‌تواند همراه با آب‌گرفتگی معابر باشد. هشدار رگبار و رعد و برق برای این مناطق صادر شده است.

همچنین به لحاظ شرایط دمایی به نسبت هوای خنک‌تری را از هفته گذشته داریم و این روند در روز آتی ادامه خواهد داشت و در اواخر هفته و هفته بعد مجدد افزایش دما خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز