خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار تهران بر تکمیل مسکن مهر و مسکن ملی در پردیس /توجه به مسائل فرهنگی پردیس در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۹۸۲

استاندار تهران بر تکمیل مسکن مهر و مسکن ملی در پردیس تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در جلسه شورای مسکن که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در فرمانداری شهرستان پردیس برگزار شد، با اشاره به سفر فروردین ماه رئیس جمهور به این شهرستان اظهار داشت: دغدغه اصلی رئیس جمهور اتمام پروژه‌های مسکن مهر و ساخت مسکن ملی بوده و به طور مستمر پیگیر این موضوع هستند.

وی ادامه داد: بخشی از تعهدات مسکن مهر شهرستان مربوط به وزارت راه و شهرسازی و بخشی بر عهده ما می‌باشد که در این زمینه وزارت راه باید اعتبارات ملی تخصیص دهد.

استاندار تهران عنوان کرد: در مورد پردیس توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است که بخشی مربوط به سرانه‌ها و زیرساخت‌ها و برخی موارد نیز استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی گروه‌های جهادی و مردمی است.

وی ادامه داد: تصفیه خانه پردیس به لحاظ زیست محیطی اهمیت زیادی دارد و باید اجرای آن تسریع شود.

استاندار تهران همچنین در مورد مسکن مهر پردیس تاکید کرد: نباید مسکن ناقص تحویل مردم شود و پیمانکاران نباید سو استفاده کنند؛ هر آنچه در شهر پردیس ارزش افزوده یا تغییر کاربری ایجاد می‌شود باید برای تکمیل پروژه‌های همین شهرستان هزینه شود.

منصوری در مورد واگذاری اسناد، تحویل ۲۴ واحد مسکن مربوط به مددجویان کمیته امداد و واگذاری‌ها فازهای مختلف به شهرداری دستورات لازم را صادر کرد.

وی در مورد وضعیت مترو شهرستان پردیس تاکید کرد: استان تهران پروژه‌های نیمه تمام زیادی دارد که اولویت با اتمام این پروژه‌ها می‌باشد، از اینرو در مورد مترو پردیس باید وضعیت مالی، تجهیز منابع و واگذاری به سرمایه گذار خصوصی یا خارجی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز