خبرگزاری کار ایران

منصوری:

بازخوانی جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در روز قدس ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۴۵۰

محسن منصوری به مناسبت روز قدس در پیامی بر بازخوانی جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در روز قدس تاکید کرد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ متن پیام به این شرح است:

«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است.» امام خمینی (قدس سره)

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به نام روز قدس مزین شده است تا تدبیر اندیشمندانه امام راحل عظیم الشأن در جهت ایجاد همدلی و هم زبانی مسلمانان سرتاسر دنیا فارغ از ملیت، رنگ و فرهنگ، که مظلومیت و آزادگی را فریاد می‌زنند؛ محقق شود .

روز قدس هر سال روزی است که پرونده جنایت و اشغالگری رژیم رو به زوال صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و تعدی به مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمین، مورد بازخوانی و در معرض افکار عمومی جهانیان قرار می‌گیرد، گرامی داشت این روز تاثیر راهبردی قابل توجهی در روند انتفاضه مقدس و روحیه‌بخشی به مبارزان فلسطینی خواهد داشت.

با توجه به اینکه در دو سال گذشته راهپیمایی روز قدس تحت تاثیر شرایط کرونایی کشور و پروتکل ها و دستورالعمل بهداشتی به صورت موتوری و خودرویی برگزار شد، امسال به توفیق الهی شاهد حضور پرشور و شاداب مردمی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس البته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خواهیم بود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی عبادات و طاعات همه شما مومنان، فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس را گرامی داشته و سربلندی و پیروزی مسلمین جهان در همه عرصه‌ها، نابودی رژیم اشغالگر قدس، احیاء آزادی و آرامش مظلومان جهان بالاخص مردم ستمدیده فلسطین و ظهور هر چه نزدیکتر منجی بشریت، قائم آل محمد حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز