خبرگزاری کار ایران

در کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام شد؛

اعلام تصمیم نهایی برای تعطیلی مدارس تا اواخر امشب/لغو بازی پرسپولیس_ آلومینیوم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۱۴۷

براساس اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران ​بازی پرسپولیس و آلومینیوم که قرار بود فردا (۲۰ فروردین ماه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود، لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن منصوری استاندار تهران در کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز در استانداری تهران برگزار شد، اعلام کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده بازی پرسپولیس و آلومینیوم که قرار بود فردا (۲۰ فروردین ماه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود، لغو شد و بر محدودیت حضور در فضاهای باز و عدم برگزاری مسابقات ورزشی و ورزش در فضاهای باز تاکید شد.

وی ادامه داد: از دیگر مصوبات این جلسه به لزوم آمادگی کامل دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستانها و اورژانس و هلال احمر می‌توان اشاره کرد همچنین تصمیم نهایی برای تعطیلی مدارس تا آخر امشب اعلام خواهد شد.

استاندار تهران گفت: به بیماران تنفسی  نیز توصیه می شود که از تردد در فضای باز خودداری کنند.

وی ادامه داد: شرایط لحظه ای آلودگی هوا خوب نیست و در حال حاضر شاخص ۴۳۰ را نشان می دهد ولی این آلودگی رو به کاهش است و از سوی دیگر جنس آن با آلودگی شیمیایی ناشی از تردد خودروها که بیشتر در فصل سرما با آن مواجهیم متفاوت است اما به هر روی سلامتی شهروندان را تهدید می کند.

منصوری با اشاره به وزش باد در استان تهران گفت: پیش بینی دوستان در سازمان هواشناسی این است که با توجه به وزشی که در استان تهران و در کل کشور خواهیم داشت و همچنین با توجه به بارندگی هایی که خواهیم داشت از میزان این آلودگی کاسته خواهد شد. 

وی ادامه داد: منتهی اینکه عدد شاخص به چه میزان خواهد بود هنوز مشخص نیست و نمی توان پیش بینی دقیقی از آن داشت. آنچه که مسلم است این است که فردا شاخص آلودگی نسبت به امروز در شهر تهران کمتر خواهد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز