خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سلامت شهرداری تهران:

خدمات ویژه و سلامت‌محور در محلات محروم پایتخت ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۰۳

مدیرکل سلامت شهرداری تهران در نخستین بازدید خود که با عنوان سه شنبه های سلامت_ سه شنبه های حال خوب به میزبانی منطقه ۱۶ برگزار شد، بر ارتقای سلامت اجتماعی، ارائه خدمات سلامت محور در محله های کم برخوردار و توجه ویژه به سلامت روح‌ و روان‌ در کنار سلامت جسم و جان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حمید صاحب در بازدیدی که به همراه معاونان و مدیران خود انجام داد، گفت: شهرداری تهران علاوه بر توجه به مسائل کالبدی شهر به مسائل روح و روان شهر و شهروندان نیز توجه دارد و از جمله یکی از این برنامه ها برگزاری سه شنبه های سلامت است که هر هفته به میزبانی یک منطقه برگزار خواهد شد. همچنین این بازدید های میدانی با هدف بررسی و پیگیری مشکلات و چالش خانه های سلامت و کارمندان و بررسی عملکرد این خانه ها در دستور کارقرار گرفته است.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ نیز در این جلسه گفت: توجه اداره کل سلامت به موضوعات سلامت محور با اولویت مناطق و محله های کم برخوردار از اقدامات بسیار خوبی است که سبب می شود موضوع سلامت جسم و روان و رفع مشکلات و دغدغه هایی که در این حوزه در مناطق به خصوص محله های کم برخوردار وجود دارد با سرعت بیشتری رفع و رجوع شود.

همچنین، این برنامه در سه بخش نشست چهره به چهره مسئولان خانه های سلامت سطح منطقه با مدیرکل سلامت و شهردار منطقه،بازدید میدانی از خانه های سلامت از جمله خانه سلامت خزانه و تختی_که برای حضور افراد دارای معلولیت و سالمندان مناسب سازی شده بود، اقامه نماز در مسجد و  تشریح رویکردهای جدید اداره کل سلامت برای شهروندان نمازگزار با عنوان سه شنبه های سلامت، سه شنبه های مساجد، تقدیر از مسئولین خانه های سلامت برتر و دبیران فعال کانون های اجتماع محور منطقه ۱۶ برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز