خبرگزاری کار ایران

تاکید بر ضرورت انعکاس فعالیت‌های هلال‌احمر ایران در سطح بین‌الملل

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۱۶۲

رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران و نماینده دائم جمهوری اسلامی در مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو، بر ضرورت ارتباط، همکاری و هماهنگی بیشتر برای انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های جمعیت در سطح بین الملل تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند که همراه هیاتی برای شرکت در نشست مجمع عمومی و شورای نمایندگان نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر به ژنو سفر کرده، پس از ورود به این شهر با اسماعیل بقایی هامانه، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو دیدار کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، موضوعات و مباحث مشترک بشردوستانه، تغییرات اقلیمی به خصوص پدیده ریزگردها و گرد و غبار، مهاجرت و پناهندگان، نشست‌های زیست‌محیطی سال ۲۰۲۲، مساله تحریم‌ها، قربانیان بمباران شیمیایی سردشت و همکاری‌های بلند مدت دولت جمهوری اسلامی با کمیته بین المللی صلیب سرخ و فدراسیون بین المللی از جمله مهم‌ترین مباحث و موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

همچنین در ادامه این دیدار،  موضوع ترویج و آموزش حقوق بین الملل بشردوستانه در میان نیروهای مسلح در داخل کشور نیز مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت و به نقش مهم و ارزنده کمیته ملی حقوق بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران در این راستا اشاره شد.

در پایان نیز، کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد مقر اروپایی سازمان ملل متحد، خواهان ارتباط، همکاری و هماهنگی بیشتر برای انعکاس فعالیت‌ها و برنامه های جمعیت در سطح بین المللی شدند. همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژنو و همکاران ایشان به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر درآمدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز