خبرگزاری کار ایران

پیام تقدیر فرمانده کل انتظامی کشور از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در رابطه با کشف سرقت اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۰۳۹

در پی کشف سرقت صندوق امانات شعبه دانشگاه بانک ملی تهران، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی از تلاش های مخلصانه مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار "حسین اشتری" در پیامی کشف پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی  شعبه تهران را به مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تبریک گفت. در این پیام می خوانید:

سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ

کشف سرقت صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه، برگ افتخار دیگری بر دفتر موفقیت های پلیس جمهوری اسلامی ایران افزود.

اعترافات سارقان این پرونده حاکی از پیچیدگی آن دارد که در برابر نیت خالصانه، هوش، سرعت عمل، توانمندی و اقتدار کارآگاهان و کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ محکوم به شکست شده و موجبات خرسندی و تقدیر مردم عزیز را فراهم نمود.

این عملکرد مقتدرانه پلیس قطعا موجب بازگشت احساس امنیت و اعتماد مردم خواهد بود و بر تلاش و اهتمام فراجا در تحقق شعار همیشگی اش مبنی بر این که "امنیت مردم و جامعه خط قرمز ماست" و "پلیس همواره  حافظ جان، مال و ناموس مردم است" صحه عمل گذاشت.

اینجانب این موفقیت عظیم را که در ظل عنایات خداوند تبارک و تعالی و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برای سربازان ولایت و مجاهدان فی سیبل الله در انتظامی تهران بزرگ رقم خورد، به جنابعالی، کارکنان، کارآگاهان و مأموران غیرتمند آن فرماندهی تبریک گفته و ضمن قدردانی از این تلاش هوشمندانه، موفقیت های بیشتر را برایتان در انجام مأموریت های محوله تحت هدایت های حکیمانه مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز"مدظله العالی" آرزومندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز