خبرگزاری کار ایران

دستگیری چند صد نفر از اراذل و اوباش/ضرورت اصلاح قانون بکارگیری سلاح

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۳۸۳

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر تشکیل گروه های ویژه برای مقابله قاطعانه با عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی کشور و دستگیری گسترده اراذل و اوباش خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان "سبزوار"، اظهار  داشت: یکی از ماموریت های مهم پلیس شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش است که با گزارش های مردمی و همچنین اشراف اطلاعاتی پلیس انجام می شود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: کسانی که مخل نظم و امنیت عمومی هستند و تعدی به حقوق مردم می کنند شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد قانونی می شود و در این رابطه گروه های ویژه برای شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش مشخص و در حال انجام ماموریت هستند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، افزود: در روزهای اخیر چند صد نفر از اراذل و اوباش دستگیر شده اند و این عملیات گسترده با سرعت صورت گرفته و این افراد به مراجع قضائی معرفی شده اند.

سردار اشتری با بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: افرادی که بخواهند به نظم و امنیت مردم خدشه وارد کنند، آگاه باشند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد و ما همچنان پیگیر اصلاح قانون بکارگیری سلاح از قوه مقننه، دولت و قوه قضائیه هستیم.

وی در پایان با تشکر از مراجع قضائی، عنوان داشت: به نظر می رسد، بعد از شهادت سرهنگ "رنجبر" در شیراز با انسجامی که به وجود آمده است هزینه جرم برای مجرمان افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز