خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی ناجا برای همکاری با شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۵۳۹

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی، برای هرگونه همکاری میان ناجا و شهرداری تهران اعلام آمادگی می کند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور در دیدار با علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: نیروی انتظامی، برای هرگونه همکاری میان ناجا و شهرداری تهران اعلام آمادگی می کند.

او افزود: همچنین کارهای نیمه تمامی که از قبل داشتیم را نیز پیگیری خواهیم کرد و ارتباطات و تعامل میان ناجا باید بیشتر از گذشته شده و امیدواریم این هماهنگی، شروع  کارهای جهادی و پرمنفعت برای مردم باشد.

فرمانده ناجا ادامه داد: باید کاری کنیم که در دوره مسئولیت مان ابتدا مردم از عملکرد ما راضی باشند و دوم اینکه سربازی برای ولایت باشیم.  

در ادامه این نشست سردار محمدعلی نوری نژاد، معاون هماهنگ کننده ناجا در این جلسه گفت: هر سال سه میلیون نفر در مراسم اربعین شرکت می‌کردند و امسال این تعداد به ۶۰ هزار نفر رسیده است. همین امر باعث شد در تهران مسئولیت شهرداری سنگین تر شود و فضای معنوی در شهر طوری فراهم شود که مردم دلتنگی کمتری داشته باشند.

او افزود: ناجا با شهرداری در ارتباط با امور انتظامی و آسیب های اجتماعی همکاری می کند و البته در بعضی از موضوعات مانند مترو ارتباطات و هماهنگی های بیشتری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز