خبرگزاری کار ایران

پذیرش بیش از ۲۲ هزار نسخه در داروخانه مرکزی هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۰۱۸

رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به اهمیت پاسخگویی به مراجعان در داروخانه‌ها، از پذیرش بیش از ۲۲ هزار نسخه در سال جاری در داروخانه مرکزی شماره ۲ هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به اهم فعالیت های سازمان تدارکات پزشکی در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 22 هزار بیمار با در دست داشتن نسخه دارویی خود به داروخانه تهرانپارس هلال احمر مراجعه کرده و داروی خود را دریافت کرده اند.

وی افزود: داروخانه تهرانپارس به دلیل تامین و توزیع داروهای کمیاب و داروهای پرونده ای از قبیل داروهای بیماران پیوندی، دیالیز، داروهای عادی مورد نیاز مردم، داروهای سفارشی، داروهای تک نسخه ای، ام اس و بیماران سرطانی از اهمیت ویژه ای در نظام توزیع دارو برخوردار است.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: بیشترین داروهای پذیرش شده در این داروخانه شامل داروهای بیماران شیمی درمانی، دیابتی، ام اس و انسولین بوده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات انجام شده جهت تسهیل امور برای مراجعه کنندگان گفت: به کارگیری سیستم مکانیزه، وجود نیروی انسانی مجرب، تکریم مراجعه کنندگان و استقرار نمایندگان سازمان های بیمه گر از جمله شاخصه های مطلوب این داروخانه است که جهت تسهیل امور برای شهروندان انجام شده است.

لازم به ذکر است؛ داروخانه شماره 2 هلال احمر در شرق تهران، فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره و در محوطه مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران تهرانپارس واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز