خبرگزاری کار ایران

سردار هادیانفر خبر داد:

تمهیدات پلیس برای مراسم ارتحال امام خمینی/ ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها از محور چالوس

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۸۸۵

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور تمهیدات ترافیکی تعطیلات پایان هفته و مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور انتظامی کشور در حاشیه دیدار مردمی در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ در جمع خبرنگاران درباره بیشترین موضوعات مطرح شده گفت: ما به طور همزمان نشست‌هایی در تمام استان‌ها داریم و همکاران ما در تمام استان‌ها پاسخگوی مردم هستند.

وی درباره بیشترین موضوعات مطرح شده ادامه داد: موضوعاتی درباره گواهینامه، شماره گذاری، تصادفات و ... از سوی مردم مطرح شده است.

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۶۸ میلیون خدمت توسط پلیس راهور به مردم ارائه شده، تصریح کرد: مردم در حوزه اقتصادی مشکل دارند و ما تلاش کردیم تا جایی که قانون به ما اجازه می دهد با مردم در زمینه جرایم مراعات داشته باشیم.تمام کسانی که وسایل نقلیه شان در پارکینگ توقیف است و شامل ۲۹۳ هزار دستگاه موتور و ۱۰۹ هزار خودرو می شود می توانند از طریق اقساط جرایم خود را پرداخت کنند و حتی کسانی که مشمول توقیفات رسوبی نمی شوند نیز می‌توانند با اخذ تعهد جریمه را به صورت قسطی با هر میزان مبلغ پرداخت کنند. 

وی همچنین درباره عدم شماره‌گذاری خودرو گفت: در حال حاضر در انبار ایران خودرو ۷۰ هزار و در انبار سایپا۶۰ هزار پلاک انباشت داریم.خودرویی که محصول ۱۴۰۰ است شماره شاسی شان با گروه m شماره شده و باید به سال  ۱۴۰۰ پلاک شود.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: شماره شاسی خودروها در حال حاضر گروه n است و نمی توان خودرویی که یکسال در پارکینگ بوده را به سال ۱۴۰۱ شماره کنیم. خودروسازان باید مبلغی را کسر کند و خودرو را به سال ۱۴۰۰ به مردم تحویل دهد.

وی ادامه داد: مردم هر میزان مبلغ جریمه دارند می توانند به صورت تدریجی پرداخت کنند و خودروهای بیش از سه میلیون جریمه سریعتر برای پرداخت تدریجی اقدام کنند.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تمهیدات پلیس راهور در تعطیلات پیش رو گفت: درمجموعه حرم مطهر طرح عملیاتی آماده شده و اطلاع رسانی می شود. جانمایی خودروهای سواری و ... در پارکینگ ها مشخص شده است.  ما در اعمال محدودیت ها سعی کردیم به دلیل پروازها به جز زمان مراسم، اقل محدودیت را در نظر بگیریم.

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به اتوبوس هایی که وظیفه تردد زائران را برعهده دارند گفت: تمام اتوبوس‌هایی که از شمال می آیند باید از محور هراز و فیروزکوه تردد کنند و تردد اتوبوس‌ها از محور چالوس ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین اعلام کردیم اتوبوس هایی که به صورت کاروانی حرکت می کنند با اسکورت پلیس همراه باشند تا مشکلی ایجاد نشود. همه سازمانها نیز برای اعزام زائران باید از اتوبوس های بین شهری استفاده کنند از تردد اتوبوس سازمانهایی که سیستم پایش نداشته‌باشد جلوگیری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز