خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

اصلاح نظام یارانه گامی مهم در عادلانه ساختن آن است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۲۴۵

وزیر کشور اصلاح در نظام پرداخت یارانه را گام مهم در راستای عادلانه ساختن آن دانست و گفت: پرداخت یارانه به مصرف کننده یعنی مردم، یک سیاست مترقیانه است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی صبح دوشنبه در حاشیه نشست مسئولان اقتصادی دولت با استانداران سراسر کشور که در وزارت کشور برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

وی افزود: اصلاحی در سیاست های یارانه ای رخ می دهد که در راستای مردمی سازی و عادلانه کردن پرداخت های یارانه ای است.

وزیر کشور توضیح داد: اگر تاکنون یارانه ها به ابتدای زنجیره که همان وارد کننده یا بعضا تولید کننده هستند، پرداخت می شده است، از این پس قرار است یارانه به آخرین زنجیره یعنی مصرف کننده یا مردم پرداخت شود.

وحیدی تصریح کرد: این یک سیاست بسیار مهم و مترقیانه است که اتفاق خواهد افتاد و در دستور کار دولت و مجلس شورای اسلامی قرار دارد و طبیعی است که استانداران هم باید به طور کامل در جریان آن قرار بگیرند.

وی یادآور شد: پیش از این هم چند نشست با استانداران در این زمینه برگزار شده است و تلاش داریم با آمادگی و به بهترین شکل، این کار انجام شود.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه در موضوع نان و دارو به گونه ای مستقل عمل می شود، خاطرنشان کرد: در این زمینه سخنگوی اقتصادی دولت اطلاع رسانی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز