خبرگزاری کار ایران

اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و کوبا به ریاست وزیر بهداشت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۶۷۴

مدیرکل همکاری های بین‌الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های ایران و کوبا به ریاست وزیر بهداشت در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا از وبدا، محمدحسین نیکنام گفت: هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و کوبا از 25 تا 27 اردیبهشت به ریاست وزیر بهداشت در ایران برگزار می شود. این اجلاس اولین کمیسیون مشترک همکاری های بین دو کشور است که امسال دولت برگزار می کند. وزارت بهداشت مسئول برگزاری دو کمیسیون مشترک همکاری های بین ایران و کوبا و ایران سوییس خواهد بود. 

 
وی افزود: ارتباط ایران وکوبا بیش از چهار دهه است که درسطح بسیار خوب و بالایی قرار دارد. ارتباطات سیاسی و ارتباطات کلی بین دو کشور زمینه بسیار مناسبی برای تعمیق و گسترش ارتباطات اقتصادی بین دو کشور را فراهم کرده است. 
 
مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت بیان داشت: امروز در دفتر وزارتی میزبان نمایندگان 25 سازمان، نهاد و وزارتخانه مرتبط با بندهای مختلف کمیسیون مشترک ایران و کوبا، برای بررسی آخرین هماهنگی های مربوط به کمیسیون مشترک بودیم.

نیکنام اظهار داشت: هیات کوبایی از نظر تعداد و سطح، هیات فوق العاده بالا و بی سابقه ای را به ایران اعزام می کند. در واقع تعداد و ترکیب هیات کوبایی اعزامی به ایران سطح بالاتری نسبت به هیات های کوبایی با سایر کشورها دارد.  

 
وی با اشاره به این که ریاست هیات کوبایی را معاون نخست وزیر کوبا بر عهده دارد، گفت: سه وزیر، تعدادی معاون وزیر، مدیران کل بعضی از بخش های دولتی، بانک مرکزی، موسسه فینلای و سه هلدینگ معتبر اقتصادی کوبا در هیات کوبایی حضور خواهند داشت.
 

نیکنام در پایان گفت: 25 اردیبهشت جلسه افتتاحیه کمیسیون مشترک دو کشور با حضور وزیر بهداشت برگزار می شود و جلسه اختتامیه نیز 27 اردیبهشت خواهد بود. از 25 تا 27 اردیبهشت نیز همه فعالیت های فیمابین در سه کمیته مشترک انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز