خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم؛

وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی تصویری «روز معلم» را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۱۱۰

وزیر آموزش‌وپرورش در پیام تصویری که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم منتشر کرد، گفت: اولین معلم انسان‌ها خداوند تبارک‌وتعالی است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، یوسف نوری بابیان اینکه روز دوازدهم اردیبهشت به نام شهید مرتضی مطهری که از تبار معلمان و در جریان اصیل انقلاب اسلامی بوده، مزین شده است، اظهار کرد:‌ اولین معلم انسان‌ها خداوند تبارک‌وتعالی است و پس از خداوند متعال پیامبران این وظیفه را بر عهده‌دارند و در ادامه بر طبق آیات قرآن، معلمان هستند که وظیفه انبیا را بر عهده‌دارند. همچنین بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری؛ معلمی مهم‌ترین عنصر برای پیشرفت جامعه است.

نوری ادامه داد: معلمان ما در هر شرایطی نقش بی‌بدیلی برای آموزش فرزندان این مرزوبوم داشته‌اند و این نقش را در تمام طول دوره انقلاب اسلامی هم ادامه داده‌اند. معلمان در دوران کرونا سختی‌های زیادی برای ارائه آموزش‌های مجازی داشتند و کارهایشان مضاعف و چند برابر شده بود، اما به دلیل تأکید بر استمرار فعالیت‌های آموزشی دانش آموزان،  این سختی‌ها را تحمل کردند. همچنین برای بازگشایی مجدد و حضوری شدن مدارس، معلمان با پایداری و استمرار باعث شدند تا بازگشایی مدارس به‌طور کامل صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز