خبرگزاری کار ایران

امروز ۱۶ اردیبهشت؛

وزیر آموزش و پرورش از محل برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۹۰۶

وزیر آموزش و پرورش از یکی از مکان های برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در حوزه مجتمع نابینایان شهید محبی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز یوسف نوری از یکی از مکان های برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در مجتمع نابینایان شهید محبی بازدید کرد. 

وزیر آموزش و پرورش در این بازدید با عوامل اجرایی این آزمون دیدار کرد و در جریان نحوه برگزاری این آزمون قرار گرفت. او در گفت و گو با برخی آزمون دهنگان، از میزان رضایت آن ها از نحوه اطلاع رسانی، ثبت نام و شرکت در آزمون مطلع شد.

یوسف نوری ابراز امیدواری کرد تا در سال های آینده این آزمون ها برای جذب نیروهای خدماتی و اداری باشد و جذب معلمان فقط از طریق دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی صورت گیرد.

همچنین در پایان این بازدید اولیا شرکت کنندگان در آزمون، در مورد مشکلاتی که فرزندان با نیازهای ویژه آنان دارند، با وزیر آموزش و پرورش مطرح کردند.

در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ۵۰۰ هزار و ۴۷ نفر شرکت کردند که وزارت آموزش و پرورش مجوز استخدام 34 هزار و 813 نفر را از سازمان اداری و استخدامی کشور جهت تکمیل کادر معلمان و اداری این وزارت خانه خصوصا در دوره ابتدایی دریافت کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز