خبرگزاری کار ایران

بازدید روسای بنیاد مستضعفان و بهزیستی کشور از یک مرکز نگهداری کودکان در شهرستان ری

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۷۷۲

رئیس بنیاد مستضعفان کشور به همراه رئیس سازمان بهزیستی کشور از مرکز خیریه طلیعه کرامت (نگهداری پسران ۱۰ تا ۱۷ سال) تحت مدیریت بهزیستی شهرستان ری در محله یاغچی‌آباد واقع در جنوب تهران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، «پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان کشور به همراه «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با کودکان، مسئولان و مربیان این مرکز از مشکلات مرکز و کودکان مقیم در مرکز مطلع شده، مساعدت‌هایی را در این خصوص اعلام کرد.

 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در ادامه از واریز ۵۰۰ هزار تومان از سوی بنیاد مستضعفان به حساب تمام ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: بنیاد مستضعفان طبق سنت چندسال اخیر، امسال نیز همزمان با ایام شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع)، هدیه‌ای نقدی را به حساب تمام ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور واریز کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان، ادامه داد: بر اساس آمار اعلامی کمیته امداد و بهزیستی، بنیاد مستضعفان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را برای بیش از ۱۷۴ هزار یتیم تحت پوشش این ۲ نهاد حمایتی تخصیص داد که طی دیروز و پریروز به حساب این عزیزان واریز شد.

به گفته وی بنیاد مستضعفان برای اهدای این حمایت نقدی به ایتام، بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان را تخصیص داده است.

فتاح در ادامه با تاکید بر حساسیت نظام اسلامی بر حمایت از ایتام نیازمند در سراسر ایران، گفت: ما در تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای برای حمایت از ایتام تحت پوشش این نهادهای حمایتی برنامه داریم و تأمین جهیزیه و تأمین مسکن را برای این عزیزان عهده‌دار شده‌ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان و مربیان مرکز هدیه معنوی  سفر کربلای معلی را به کودکان این مرکز اهداء کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز