خبرگزاری کار ایران

تلاش برای ارائه طرحی نو در توسعه توان اقتصادی جامعه هدف سازمان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۱۹۹

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تلاش خواهم کرد با آینده نگری، هم افزایی اندیشه ها و کار و تلاش حداکثری الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت را همگام با متد های روز دنیا در بستری از اقتصاد مقاومتی همگام با مفاهیم گام دوم انقلاب در این سازمان نهادینه کنم و با تعامل و ارتباط موثر با استارتاپهای خلاق طرحی نو در توسعه توان اقتصادی جامعه هدف، کسب درآمد و توسعه فضای بازتوانی و حضور فعال در صحنه های داخلی و بین المللی عرضه کنم تا درنهایت توفیق و افتخار خدمت گذاری به همه اقشار آسیب دیده و جمعیت تحت پوشش این سازمان حاصل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی محمد قادری در آئین معارفه معاون وزیر و رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: امروز گفتارمان، کردارمان، قدمهایمان، آمال و آرزوهای مان اندیشه و بصیرتمان، نیت و انگیزه هایمان آورده هایی است که به پیشگاه الهی تقدیم میکنیم و در منزل خداوند و حضرت ولی عصر قرار میدهیم. زندگی بسیار ساده و شیرین است. هرگاه بر مدار خدمت به بی منت به خلق، آرامش و شادی روح وساده و عمیق زیستن استوار شود.

وی ادامه داد: کار و تلاش در سازمان بهزیستی حکایتی بلند از پیوند کار و عاطفه، اعتماد و عمل و سختی و ملایمت است، کاری که شما عزیزان در مسیر مقصود به ان عمل می‌کنید، اگر برخواسته از جوشش احساسات و عواطف پاک شما عزیزان، صبر ناب و از خودگذشتگی زلال شما نباشد تحقق یافتنی نیست و عمل اعتقادی شما اگر امیخته با دعای خالص و تبسم مهربانتان نباشد اثاری در پی نخواهد داشت.

رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه بدون تردید سازمان بهزیستی کشور از معدود ارگانهایی است که مرز دنیا و آخرت را در ان بسیار نزدیک میبینیم، گفت: کار در این مجموعه جز با شیدایی و اخلاص و آرامش به بار نمینشیند. به لطف مقام عالی وزارت و اعتمادشان و نکاتی که مطرح کردند که بزرگواری خودشان بود و اعتمادی است که امروزه دولتی که نگاه خاص به مستضعفان را دارد مفتخر شدم امانتی را قبول کنم و انشالله بتوانم در این نهاد با معنویت و معطر به عطر شهدا در کنار نیروهای متدین و نخبه سازمان بهزیستی با بهره مندی از ظرفیت جوانان انقلابی بتوانیم در امتداد تلاشهای صورت گرفته همه مدیران گذشته به ویژه دکتر قبادی دانا خدمتی شایسته و ثمربخش به قشر محروم و مستضعف را که به حق صاحبان اصلی این انقلاب هستند را انجام دهم.

وی تاکید کرد: در این راستا تلاش خواهم کرد با آینده نگری، هم افزایی اندیشه ها و کار و تلاش حداکثری الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت را همگام با متد های روز دنیا در بستری از اقتصاد مقاومتی همگام با مفاهیم گام دوم انقلاب در این سازمان نهادینه کنم و با تعامل و ارتباط موثر با استارتاپهای خلاق طرحی نو در توسعه توان اقتصادی جامعه هدف، کسب درآمد و توسعه فضای بازتوانی و حضور فعال در صحنه های داخلی و بین المللی عرضه کنم تا درنهایت توفیق و افتخار خدمت گذاری به همه اقشار آسیب دیده و جمعیت تحت پوشش این سازمان حاصل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز