خبرگزاری کار ایران

جمع‌آوری ۹۴ میلیارد تومان زکات در سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۰۳۱

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: در سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۹۴ میلیارد تومان زکات در سطح استان تهران جمع آوری شد که این رقم نسبت به سال ۱۳۹۹، ۴۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، نخستین همایش طلایه داران زکات عصر روز گذشته با حضور سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و دبیر شورای زکات کشور، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران و دبیر شورای زکات استان تهران حبیب الله آسوده، معاون توسعه مشارکت های مردمی، محسن منصوری، استاندار تهران و نایب رئیس شورای زکات، سید علی شاهچراغی، امام جمعه شهر ری و رئیس شورای زکات استان تهران، ائمه جمعه و فرمانداران، مدیران ستادی و اجرایی و امدادگران کمیته امداد و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استانی در محل سالن فجر کمیته امداد برگزار شد.

سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این همایش با ارائه گزارشی از عملکرد زکات جمع آوری شده درسال ۱۴۰۰، گفت: در سال گذشته بالغ بر ۹۴ میلیارد تومان زکات در سطح استان تهران جمع آوری شد که این رقم نسبت به سال ۱۳۹۹ ، ۴۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود:  زکات فطره نیز نسبت به سال ۱۳۹۹، ۶۵ درصد افزایش داشته است.

دبیر شورای زکات استان تهران،خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از جمع آوری زکات فطره، طبق نیازسنجی های انجام شده این مبلغ طی ۲۴ ساعت به حساب خانواده های تحت حمایت واریز می شود.

پرپنچی با بیان اینکه این نهاد در استان تهران دارای رتبه اول در جمع آوری زکات واجب است، اظهار کرد: از استاندار درخواست داریم در بحث تبلیغات این امر واجب یاری رسان کمیته امداد باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز