خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

بررسی عدم بروزرسانی سامانه شفافیت / سه شیفته شدن خدما‌ت شهرداری در کدام حوزه‌ها است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۴۳۱

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در توضیح ارائه خدمات سه شیفته به شهروندان تهرانی گفت: مطالعاتی را انجام دادیم تا ببینیم چه مشاغلی را می‌توانیم در شیفت سوم استفاده کنیم و به این نتیجه رسیدیم که در حوزه مالی و شهرسازی که بیشترین مراجعات مردم به آنها انجام می‌شود می‌توانیم ساعت کار را افزایش دهیم.

"لطف الله فروزنده" معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوالی درباره سازوکار سه شیفته شدن خدمات شهرداری تهران و ارائه خدمت به شهروندان تهرانی گفت: شهردار تهران از سال گذشته تاکیدی داشتند مبنی بر اینکه بتوانیم خدمات رسانی شهرداری را به صورت سه شیفت انجام دهیم و در شیفت عصر نیز فعالیت‌ها در شهرداری انجام شود.

او ادامه داد: به همین منظور مطالعاتی را انجام دادیم تا ببینیم چه مشاغلی را می‌توانیم در شیفت سوم استفاده کنیم و در آن حوزه‌ها ارائه خدمت دهیم و به این نتیجه رسیدیم که در حوزه مالی و شهرسازی که بیشترین مراجعات مردم به آنها انجام می‌شود، می‌توانیم ساعت کار را افزایش دهیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به تهیه دستورالعملی در این زمینه گفت: به همین دلیل دستورالعملی را تهیه کردیم و به مناطق 22 گانه شهرداری تهران ابلاغ کردیم. این دستورالعمل در یکی از مناطق به صورت آزمایشی در حال اجرا است.

فروزنده در پاسخ به این سوال که استفاده از ظرفیت کارکنان شهرداری در این طرح به چه صورت است، اظهار کرد: ‌در این طرح از ظرفیت خود کارکنان مربوطه موجود استفاده می‌شود، چرا که در مناطق مختلف شهرداری نیروی انسانی به اندازه کافی داریم و مشکل کمبود نیرو انسانی پیدا نمی کنیم. در نتیجه با تدابیری که خود مناطق در نظر می‌گیرند، در دو حوزه مالی و شهرسازی  ساعت کاری کارکنان موجود را افزایش می‌دهیم یا از کارمندان جدید استفاده می‌کنند.

او ابراز امیدواری کرد که این طرح پس از اجرای آزمایشی در یکی دو منطقه و برطرف شدن ضعف‌های آن در دیگر مناطق تهران نیز اجرا شود و گفت: پس از اینکه ضعف‌های این طرح در مناطقی که به صورت پایلوت اجرائی شد طی این مدت رفع شد، امیدواریم بتوانیم از اردیبهشت ماه به صورت کامل این طرح را در تمامی مناطق اجرا کنیم.

معاون شهردار تهران درباره اجرای این طرح در حوزه خدمات شهری گفت: فعلا این دو حوزه را در نظر داریم. چرا که خدمات شهری عمدتا در شب‌ها نیز مشغول به فعالیت هستند و در این زمینه مساله‌ای نداریم. هدف‌گذاری ما این است که تا ساعت 8 و 9 شب خدمت‌رسانی انجام دهیم.

فروزنده در پاسخ به سوال دیگری درباره تذکر چندباره رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران مبنی بر عدم بروزرسانی سامانه شفافیت اظهار کرد: انشالله درست می‌شود.

او در واکنش به اینکه چرا سامانه بروز رسانی نمی‌شود گفت: چرایی آنرا باید بررسی کنیم. ما هم به شورا قول دادیم که این موضوع را بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز