خبرگزاری کار ایران

نتیجه بررسی حواشی بازی ایران و لبنان از زبان وزیر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۹۷۹

وزیر کشور نتیجه بررسی حواشی بازی ایران و لبنان توضیحاتی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "احمد وحیدی" وزیر کشور درباره نتایج بررسی ماجرای بازی فوتبال بین ایران و لبنان در مشهد گفت: موضوع ورزشگاه مشهد بررسی و گزارش تهیه و به رئیس جمهور ارسال شد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه فدراسیون فوتبال مشهد را به عنوان محل برگزاری مسابقه تعیین کرد، ابتدا بحث بود بدون تماشاچی برگزار شود اما با توجه به درخواست مردم و وضعیت شیب نزولی کرونا، ستاد ملی مجوز حضور ۳۵ درصد ظرفیت تماشاگر را داد، براین اساس حدود بلیت ۸ هزار فروخته شد اما مقداری بلیت خارج از فروش سامانه ای به صورت کارت دعوت که حدود ۴ هزار عدد بود، از سوی مسئولان منتشر شده بود.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: حجم مراجعه به استادیوم زیاد شده و تمام ظرفیت پر می شود این موضوع  مورد اعتراض  ای اف سی قرار می گیرد و همچنین برخلاف مصوبه ستاد کرونا نیز بوده است.

وی ادامه داد: همچنین عده ای از مردم پشت دیوارها بودند و برخی تلاش می کنند از طریق دیوار بالا بیایند و به دلیل احساس خطر ناشی از شکستگی، در درب ورودی یک افشانه فلفلی بدون اینکه به سمت کسی زده شود در فضا زده می شود که موجب می شود مردم پراکنده شود و متوجه شوند راهی برای ورود نیست. یک افشانه دیگری هم در همین حین پرتاب می شود که آن هم برای پراکندگی جمعیت بوده است.

وزیر کشور با بیان اینکه عده ای از مردم بدون بلیت آمده بودند، گفت: احتمال این هم وجود دارد که این‌ دعوت نامه ها چون هولوگرام ندارد کپی شده باشد و از این طریق در اختیار افراد بسیاری قرار گرفته باشد.

وی در پاسخ به این‌ سوال که در ابتدا مطرح شده بود که دو کافی نت بلیت های جعلی را فروخته بودند آیا این موضوع صحت داشت، گفت: در گزارشات اولیه چنین موضوعی مطرح بود که احضار شدند و توضیح دادند اما نقش مهمی در این ماجرا ایفا نکرده بودند.

وی همچنین درباره اینکه آیا حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی ایران لبنان اعلام شده بود، گفت: برای حضور خانم ها در ورزشگاه مشهد باید بستر آماده می شد. وقتی مجوز داده شد صحبتی هم با وزیر ورزش شد تا مسابقه در تهران برگزار شود چرا که شرایط برای ورود خانم ها آماده است فدراسیون اعلام کرده بود که امکان برگزاری بازی در تهران نیست از سوی دیگر شرایط حضور بانوان در مشهد هم فراهم نبود و لذا قرار بود اگر بازی در مشهد برگزار می شود بدون حضور زنان باشد. البته در سامانه فروش اشتباهی صورت گرفته بود و به ۹ خانم بلیت فروخته شده بود. که البته این ابهام وجود دارد که این بلیت ها به اسم آقایان گرفته شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز