خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

اسکان ۱۵ هزار مسافر در مدارس و مراکز رفاهی استان در هفته نخست تعطیلات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۸۶۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران از اسکان ۱۵ هزار و ۱۴۸ نفر در مدارس و مراکز رفاهی استان مازندران تا پایان روز جمعه پنجم فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایلنا،  «علیرضا سعدی‌پور» با اعلام این خبر، گفت: از روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز جمعه پنجم فروردین ۱۴۰۱، جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر از فرهنگیان و دیگر اقشار در ۱۴۰ مدرسه، ۱۵ مرکز رفاهی و ۲ اردوگاه دانش‌آموزی استان اسکان یافتند. 

وی با بیان اینکه تا این لحظه مجموع خانوارهای اسکان داده‌شده در مدارس و مراکز رفاهی استان مازندران حدود ۳۸۷۱ خانوار بوده است، افزود: علیرغم بارش باران و حتی برف در ارتفاعات استان که روزهای آغازین سال ۱۴۰۱ در مازندران را بسیار سرد کرده است، اما خدمت‌رسانی به مسافران متوقف نشده و به‌خوبی ادامه دارد. 

سعدی‌پور با اشاره به آمار اسکان در ۱۴۰ مدرسه استان، تصریح کرد: این ۱۴۰ مدرسه در ۲۷ شهرستان و منطقه‌ی استان توزیع شده که شامل ۱۰۴۰ اتاق است. تعداد کل مسافرانی که از روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز پنجم فروردین ۱۴۰۱ در این مدارس اسکان داده شده‌اند ۱۱ هزار و ۷۱۸ نفر، ۱۵ هزار و ۸۱۲ نفرروز و ۳۴۷۸ خانوار است. 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به آمار اسکان مسافران در ۱۵ مرکز رفاهی استان نیز گفت: این ۱۵مرکز رفاهی دارای ۱۶۰ اتاق بوده و تعداد کل مسافرانی که از روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز پنجم فروردین ۱۴۰۱ در این مراکز اسکان داده شده‌اند ۱۹۳۰ نفر، حدود ۵۷۹۰ نفرروز و ۳۹۳ خانوار است. 

وی به دو اردوگاه دانش‌آموزی استان مازندران نیز اشاره کرده و افزود: در این مدت اردوگاه شهدای دانش‌آموزی بادله در میاندورود با ۵ سوئیت اختصاصی و ۱۷ خوابگاه پذیرای حدود ۸۰۰ نفر با بیش از ۱۳۵ خانوار و اردوگاه جوانه‌ها در ساحل ساری با ۲ سوئیت اختصاصی و ۲۲ اتاق پذیرای ۷۰۰ نفر و ۱۳۴ خانوار بوده است. 

شایان ذکر است مدیرکل آموزش و پرورش مازندران امروز شنبه ۶ فروردین از مدارس محل اسکان فرهنگیان و مسافران در ساری شامل مدارس الزهرا، ولیعصر، و مرحوم بصیری بازدید به عمل آورد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز