خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

تاکید بر برخورد با رانت‌خوارهای دانه درشت/ بازسازی پله‌های برقی در اولویت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۹۳۶

عضو شورای شهر تهران گفت: تعطیلات سال نو فرصت خوبی است که شهرداری نسبت به تعمیر و بازسازی پله برقی‌های مستهلک در سطح شهر تهران اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی اقراریان در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به احکام صادره توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اظهار کرد: باید از اهتمام و پیگیری شهردار منطقه یک تهران که با همکاری دستگاه قضایی و مجموعه ناجا بخشی از حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ برای مجموعه تجاری پالادیوم را  اجرایی کرد، تشکر کنیم.                           

او با تاکید بر اولویت برخورد با دانه درشت ها گفت: باید در ابتدا اولویت شهرداری برخورد با دانه درشت‌ها باشد و این کار در دوره مدیریتی جدید در دستور کار قرار گرفته است تا افراد دانه درشتی که فکر می‌کنند برخی از ارتباط‌های آنها باعث می‌شود که در امان باشند این تفکر را کنار بگذارند.

در ادامه نرجس سلیمانی تذکر خود را در حوزه حمل و نقل و ترافیک و تعمیر و بازسازی پله برقی های مستهلک مطرح کرد و گفت: تعطیلات سال نو فرصت خوبی است که شهرداری نسبت به تعمیر و بازسازی دستگاه های پله برقی مستهلک در سطح شهر تهران اقدام کند.

او گفت که بودجه ۱۴۰۱ کل کشور جهت نهایی شدن به شورای نگهبان ارجاع شده و در این بودجه ۵ ردیف وجود دارد که می تواند در بازسازی و به روز رسانی حمل و نقل تهران کمک کند و پیشنهاد می کنم شهردار تهران به این نکته دقت کند.

مهدی چمران در واکنش به تذکر سلیمانی گفت: وزارت کشور دو هزار دستگاه اتوبوس تهیه کرده است که از خارج خریداری و قرار است در ایران و  کارخانه های مختلف مونتاژ شود.معاون وزیر کشور تماس گرفتند و گفتند این مورد عملیاتی شد و همچنین گفتند هزار دستگاه به تهران داده شود.

او ادامه داد: البته دیروز گفتند هنوز قرارداد را امضا نکردند و خواهش می کنم این موضوع پیگیری شود. از آقای زاکانی پیگیری کردم و گفتند نامه را امضا کردند و از آقای فلاح خواستم قرارداد را تنظیم کنند. چرا که اگر دیر بجنبیم شهرهای دیگر سهم خود را می گیرند.انشالله عملیاتی شود و این هزار دستگاه اتوبوس در اختیار مردم تهران قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز