خبرگزاری کار ایران

راز سرقت های سریالی لوازم خودروهای صفر کیلومتر بر ملا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۴۵۹

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان لوازم خودروهای صفر کیلومتر یک شرکت خودرو سازی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش اموال سرقت شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی سرقت سریالی لوازم خودروهای صفر کیلومتر یک شرکت خودرو سازی و فروش در فضای مجازی موضوع در دستور کار عملیات کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات کلانتری با تحقیقات و بررسی های پلیسی راز سرقت های سریالی لوازم خودروهای صفر کیلومتر را بر ملا کردند، افزود: سارقان که برای فروش لوازم خودروها اعم از سوئیچ و ریموت و قفل های مرکزی در فضای مجازی آگهی کرده در یک عملیات منسجم پلیسی به دام پلیس افتاده و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه مشخص شد متهمان از کارمندان این شرکت خودرو سازی هستند، بیان داشت: از سارقان دستگیر شده  ۸ جفت سوئیچ و قفل مرکزی کشف شد و متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به جرم خود و سرقت لوازم اصلی خودروهای صفر کیلومتر و فروش در فضای مجازی به مدت حدودا سه ماه اعتراف کردند.

موقوفه ای با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف و سرقت شده را ۲ میلیارد ریال محاسبه و اعلام کردند در پایان خاطر نشان کرد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز