خبرگزاری کار ایران

عاملان ضرب و جرح تکنسین‌های اورژانس دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۹۸۴

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان ضرب و جرح عوامل اورژانس پس از درگیری در محله غیاثی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره دستگیری این متهمان گفت: روز گذشته گزارشی در خصوص درگیر شدن ۴ جوان  با عوامل اورژانس در محله "غیاثی " به پلیس اعلام شد و مأموران عملیات کلانتری این محله بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی گفت: زمانی که مأموران به محل رسیدند مشخص شد که ضاربان عوامل اورژانس را دچار مصدومیت و سپس محل را ترک کردند. 

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌هایی که از سوی پلیس انجام گرفت مشخص شد، کارکنان اورژانس پس از تماس شهروندی جهت مداوای خانمی به درب منزل وی مراجعه کردند و با حضور در محل با تخریب درب ساختمان و شرایط نامساعد جسمانی بیمار مواجه شده اند و که ضاربان پس از مزاحمت به تکنسین‌های اورژانس، آنان را مجروح و گریخته اند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهمان در ۴ نقطه مختلف، شناسایی شد گفت: این افراد در چند عملیات منسجم پلیسی در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر و در کلانتری به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد در پایان تاکید کرد: تحقیقات درباره علت درگیری و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز