خبرگزاری کار ایران

کلاهبرداری میلیاردی در پوشش واردات کالا

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۴۲۸

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی که تحت پوشش شرکت واردات و صادرات کالا ۲۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" در این خصوص اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده ای به قرارگاه جلب پلیس پیشگیری تهران بزرگ مبنی بر بازداشت یک زن کلاهبردار، شناسایی مخفیگاه متهم و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم در سال ۱۳۹۸ تحت پوشش شرکت صادرات و واردات کالای ساختمانی اقدام به تاسیس شرکت خصوصی در شهر تهران کرده و ضمن تنظیم قرارداد با متقاضیان مبلغ اولیه از طرف قرارداد دریافت کرده است و زمانی که مال باختگان  برای تحویل کالا به شرکت مراجعه می کنند با تخلیه بودن محل شرکت مواجه شده اند.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران انتظامی این پلیس با تحقیقات دقیق تر موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محدوده  غرب تهران شدند و به دست آوردند متهم به دفعات مختلف مخفیگاه خود را تغییر و با اجاره کردن آپارتمان مبله یک شبه محل را ترک می کند.

سرهنگ موقوفه ای به دستگیری متهم در یک عملیات پیچیده قبل از تحویل محل اجاره به موجر خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کلاهبرداری انجام شده را ۲۵۰ میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز