خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی استاندار تهران:

نقش مهم آموزش و پرورش در جهاد تبیین/ آموزش و پرورش در تحقق گام دوم انقلاب پیشتاز باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۱۰۷

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: در راستای جهاد تبیین وظیفه آموزش و پرورش سنگین می‌باشد، چراکه نسل جوان نیازمند تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا به  نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ محسن نایبی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: آموزش و پرورش در نظام حکومت اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد. 

وی ادامه داد: اگر قرار باشد اهداف حکومت اسلامی پیاده شود قطعاً از تعلیم و تربیت نشأت می‌گیرد و در گام دوم انقلاب نیز آموزش و پرورش جایگاه ویژه‌ای دارد. 

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: در راستای جهاد تبیین نیز وظیفه آموزش و پرورش سنگین می‌باشد، چراکه نسل جوان نیازمند تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است. 

نایبی سپس گفت: باید به عنوان یک فریضه وظیفه خود بدانیم تا در زمینه جهاد تبیین اقدامات لازم را پیگیری کنیم. 

وی با اشاره به موضوع کرونا تاکید کرد: تلاش‌های آموزش و پرورش برای حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی قابل تقدیر است و باید به موضوع نگاه ویژه داشت. 

گفتنی است در این مراسم از تلاش‌های سید مجتبی هاشمی تقدیر شد و محسن بهرامی به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز