خبرگزاری کار ایران

افتتاح پنج پروژه عمرانی و خدماتی در رباط‌کریم با حضور معاون امنیتی استاندار تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۷۰۶

​معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران از افتتاح پنج پروژه عمرانی، خدماتی و فضای سبز با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در شهرهای رباط کریم و نصیرشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور محسن نایبی پنج پروژه عمرانی، خدماتی و فضای سبز با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در شهرهای رباط کریم و نصیرشهر افتتاح شد.

نایبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل اظهار داشت: رهبر معظم رهبری خدمت به مردم و بر تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید دارند که همه مسئولین باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به افتتاح ۹ پروژه شاخص شهرستان رباط کریم افزپد: پارکینگ و کارواش عمومی شهر نصیرشهر در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: فاز نخست پارک خطی امام رضا (ع) نصیرشهر در مساحت یک هزار مترمربع و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و احداث فازهای بعدی آن آغاز شد.

نایبی تصریح کرد: پارک امید در زمینی به مساحت یک هکتار با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در شهر رباط کریم جهت توسعه سرانه‌های فضای سبز به بهره برداری رسید که محیطی بسیار مناسب برای بهره‌مندی خانواده‌ها است.

وی با تاکید بر اصلاح نقاط حادثه خیز محورها و معابر پرتردد بیان کرد: اصلاح هندسی ورودی شهر رباط کریم از سمت اتوبان ساوه - تهران با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و ۶ هزار مترمربع آسفالت ریزی و جدول گذاری افتتاح شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران خاطرنشان کرد: سوله ورزشی پرندک در مساحت ۳۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال در مناطق کم برخوردار جهت تامین زیرساخت های ورزشی مورد بهره برداری قرار گرفت.

نایبی در بازدید از پروژه در دست احداث محور مواصلاتی رباط کریم به شهرک مهرنشین آبشناسان تاکید کرد: روند احداث این پروژه باید تسریع و طبق استانداردهای روز دنیا ساخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز