خبرگزاری کار ایران

امروز آخرین مهلت حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۹۴۸

مهلت حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه تهران برای نیم سال دوم تحصیلی سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ امروز پایان می‌یابد.

به گزارش ایلنا، مهلت حذف و اضافه دانشجویان تمامی مقاطع برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه تهران که از سوی معاونت آموزشی تمدید شده بود ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۴ اسفند ماه پایان می‌یابد.

بر این اساس، دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه تهران جهت پیگیری نتیجه درخواست‌های حذف ترم بدون احتساب سنوات، می‌توانند از طریق پردیس، دانشکده، دانشکدگان اقدام کنند.

کلاس‌های آموزشی نیم سال دوم ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ دانشجویان تمامی دوره‌های دانشگاه تهران از ۱۶ بهمن سال جاری آغاز شد.

همچنین دانشجویان تمامی مقاطع دانشگاه تهران در روزهای ۳۱ اردیبهشت تا ۱ و ۲ خرداد ماه ۱۴۰۱می‌توانند نسبت به حذف اضطراری دروس اقدام کنند. کلاس‌های آموزشی دانشجویان نیز روز ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ پایان می‌یابد.

بر این اساس، امتحانات پایان ترم نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشجویان دانشگاه تهران از ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا تاریخ ۹ تیرماه ادامه دارد.

چندی پیش ستاد از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه تهران اعلام کرده بود؛ علیرغم آمادگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته در دانشگاه تهران جهت از سرگیری آموزش حضوری از آغاز نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱–۱۴۰۰، نظر به وضیعت قرمز کرونایی و در اولویت بودن سلامت دانشجویان، کلاس‌های درس تا اطلاع ثانوی همچنان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز