خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خبر داد:

آغاز جشن ملی نیکوکاری از ۱۲ اسفندماه در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۹۶۳

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: جشن نیکوکاری با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند، از پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه با شعار «عیدی برای همه» آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌الله آسوده با تشریح جزئیات برگزاری جشن نیکوکاری افزود: جشن نیکوکاری از ۱۲ اسفندماه، همزمان با هفته احسان و نیکوکاری آغاز می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این جشن ملی با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند در آستانه سال نو برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز پنج‌شنبه ۱۲ اسفند، پایگاه‌های جشن نیکوکاری در میادین و مراکز اصلی شهرها مستقر خواهند شد.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار کرد: در روز جمعه ۱۳ اسفند نیز میعادگاه‌های نمازجمعه در سراسر کشور، میزبان حضور خیران و مردم نیکوکار به منظور مشارکت در جشن نیکوکاری است.
 
آسوده با اعلام روش‌های مشارکت مردم در این طرح ملی، خاطرنشان کرد: شماره کارت ۶۲۷۷-۶۰۷۷-۷۷۷۷-۷۷۷۷ به منظور جذب کمک‌های مردم نیکوکار در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور نیز آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی را دارند، تاکید کرد: شهروندان و خیران همچنین می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری ۸۸۷۷#* یا مراجعه به سایت EMDAD.IR کمک‌های خود را برای رفع احتیاجات نیازمندان در آستانه سال نو پرداخت کنند.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از پیش‌بینی QR کد برای جذب کمک‌های مردمی خبر داد و اضافه کرد: جشن ملی نیکوکاری تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز