خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد خبر داد؛

نصب ۲ میلیون QR کد بر روی صندوق‌های صدقات کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۸۴۲

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از نصب ۲ میلیون QR کد بر روی صندوق‌های صدقات کشور با هدف توسعه پرداخت صدقات الکترونیکی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌الله آسوده با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۱۴۲ هزار برچسب QR کد بر روی صندوق‌های صدقات سطح کشور نصب شده است، افزود: همچنین حدود یک میلیون اشتراک حقیقی جدید برای QR کد جذب شده است.

وی ادامه داد: در ۱۱ ماهه سال جاری حدود ۳۰ هزار اشتراک الکترونیکی جدید برای QR کد در بخش مشترکان حقوقی فعال شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تعداد کدهای QR فعال شده را در مجموع سه میلیون و ۱۰۰ هزار کد عنوان کرد و گفت: QR کد از روش‌های نوین پرداخت صدقه است که مشترکان از طریق اسکن کد مشخص، می‌توانند به آسانی صدقات خود را به نیت خانواده‌های نیازمند پرداخت کنند.

آسوده با بیان اینکه صدقه پیامکی از دیگر روش‌های پرداخت الکترونیکی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد صفر به سرشماره ۸۸۷۷ به طور روزانه صدقه خود را ارائه کنند.

وی افزود: کد دستوری #۸۸۷۷* نیز به منظور ارائه صدقات از طریق تلفن همراه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز