خبرگزاری کار ایران

شناسایی و مبارزه با گلوگاه‌های فسادخیز اداری اولویت دفتر رسیدگی به تخلفات اداری

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۳۱۵

در اجرای مواد ۵۹.۵۸ و۲۶ قانون مدیریت خدمات کشوری درخصوص تبیین تکالیف دستگاه‌های اجرایی جهت ارتقاء سطح علمی و کارآمدسازی آموزش ها، برنامه‌هایی تحت عناوین شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز و مبارزه با آن‌ها و آموزش راهکارهای ارتقاء سطح علمی، عملی و تضمین سلامت اداری، برای هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری استان‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، نماینده وزیر و مدیرکل دفترهماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان آموزش و پرورش در نشست آموزشی اعضای قطب شش کشوری، به میزبانی استان هرمزگان، ضمن بیان این مطلب گفت: رای تضمین و ارتقاء سلامت اداری و حفظ ارزش‌های انسانی فرهنگیان، تقویت سطح علمی و کارآمدسازی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری آموزش وپرورش امری الزامیست. 

ابوالفضل پریمی با اشاره به اهمیت جایگاه معلم به عنوان انسانی فرهیخته و صاحب منزلت اجتماعی اذعان داشت: تقویت تعامل وهم افزایی، فارغ از قومیت، مذهب، نگرش سیاسی و… از اهم اهداف این حوزه است و در این راستا برآگاه‌سازی هرچه بیشتر مدیران به عنوان عناصرآگاهی بخش در مدارس تأکید می‌گردد. 

مدیرکل دفتر هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری تصریح کرد: معلمان به عنوان سکانداران تعلیم و تربیت با تقید به اصول و قوانین اخلاقی، اداری و رعایت مقررات، توانسته‌اند در تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کنند. 

شایان گفتن است برنامه آموزشی اعضای قطب شش کشوری به میزبانی استان هرمزگان و با حضور اعضای اصلی وعلی البدل هیئت‌های بدوی استان‌های خراسان جنوبی، یزد، کرمان و هرمزگان به مدت سه روز برگزارشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز