خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری «رویدادهای آموزشی آنلاین» در زمینه فناوری‌های آموزشی نوپدید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۸۴۲

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از برگزاری رویدادهای آموزشی آنلاین در زمینه فناوری‌های آموزشی نوپدید خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود حبیبی اظهارداشت: حدود ۱۶ رویدادآموزشی با موضوعات کاربرد فناوری‌های نوین آموزشی و راهبری مدیریت کلاس درس مجازی، بصورت آنلاین برگزار می‌گردد. 

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش افزود: در راستای تحقق راهکار ۱۷ سند تحول بنیادین (ارتقای کیفیت فرآیند تعلیم و تربیت با تکیه بر استفاده هوشمندانه از فناوری‌های نوین) و توانمندسازی معلمان و مدیران و با هدف تقویت دانش اطلاعاتی آنان در استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی، در مدارس و راهبری مؤثر کلاس درس آنلاین، با هماهنگی دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات، تعدادی رویدادآموزشی بصورت آنلاین و با بهره گیری از اساتید مجرب و متخصص دانشگاهی، پژوهشگران و کارآفرینان حوزه فناوری‌های نوین آموزشی از روز چهارشنبه ۴ اسفند تا روزشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰برگزار می‌گردد. 

حبیبی افزود: پدیده فناوری‌های نوین اطلاعاتی وتأثیری که بر جنبه‌های گوناگون زندگی دارد، به ظهور تحولات بنیادین در جوامع بشری منجر شده است و با سرعتی چشمگیر جهان را تحت تأثیر قرارداده است. توسعه روز افزون ابزارهای مبتنی بر این فناوری‌ها و سرعت تطبیق آن با نیازمندی‌های بشری، که شکل جدیدی از محیط یادگیری و تعاملی خلّاق، فعّال و فراگیر ایجاد شود. از این رو تمام تلاش خودرا بکار بستیم تا دوره‌های تخصصی و کاربردی را در رابطه با بهره گیری از فناوری‌های نوین در آموزش و روش‌های تدریس آنلاین برای معلمان ومدیران مدارس کشور برگزار کنیم. 

وی افزود: علاقمندان به شرکت در رویدادهای آموزشی می‌توانند از طریق سامانه مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان ltms. medu. ir و لینک ورود به جلسات آنلاین، شناسه کلاس و گذرواژه مربوط به هر رویداد آموزشی را دریافت نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز