خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فناوری منطقه آزاد انزلی خبر داد:

آغاز به کار سامانه الکترونیکی صدور مجوزهای اقتصادی منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۹۱

مجموعه خدمات الکترونیک منطقه آزاد به ۱۲ خدمت افزایش یافت.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد انزلی از آغاز به کار سامانه الکترونیکی صدور مجوزهای اقتصادی در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا از انزلی، مهدی گلدوست با اعلام خبر راه اندازی " سامانه الکترونیکی صدور مجوزهای اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی "، اظهار داشت: این سامانه که طبق الگوی موفق سامانه مکاتبات برون سازمانی با سازمان منطقه آزاد انزلی از سوی این سازمان به اجرا درآمده، امکان ثبت و پیگیری درخواست های مرتبط با حوزه فعالیت و خدمات رسانی معاونت اقتصادی را با بهره گیری از فضای اینترنت فراهم می کند.

وی مسیر دسترسی به این سامانه خدمات الکترونیک را پرتال سازمان به آدرسwww. anzalifz. irبیان کرد و گفت: با کلیک بر روی بخش خدمات الکترونیک پرتال سازمان در آدرس ارائه شده، امکان دسترسی به این سامانه وجود دارد که سرمایه گذاران و علاقمندان محترم می توانند از طریق دو بخش درخواست و پیگیری خدمات درخواست شده از خدمات و امکانات آن بهره مند شوند.

گلدوست با بیان اینکه فرم های راهنمای تنظیمات مرورگر به منظور بهره گیری بهینه و نحوه استفاده از این سامانه، در صفحه اصلی سامانه مزبور ارائه شده، اضافه کرد: در بخش درخواست خدمات، بعد از کلیک کردن بر روی درخواست خدمات، مجموعه اطلاعات و مشخصات مورد نظر در قالب مشخصات متقاضی و مشخصات درخواست درج شده و در مرحله بعد، ثبت و ادامه را کلیک کرده و در ادامه پس از دریافت کد رهگیری و رمز عبور، به منظور پیگیری درخواست مطروحه، ارسال درخواست به سازمان را کلیک شود.

وی در زمینه چگونگی پیگیری خدمات درخواست شده از طریق این سامانه گفت: با کلیک بر روی آن بخش، کد رهگیری و رمز عبور دریافتی را وارد نموده و در صورت پاسخ این سازمان، توضیحات و تاریخ این پاسخ ها بهمراه آخرین وضعیت درخواست در این قسمت قابل مشاهده می باشد.

ریس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد انزلی با تصریح بر اینکه ارائه خدمات قابل ارائه در دولت الکترونیک رویکرد اصلی این سازمان با استفاده از ظرفیت های شبکه اینترنت به منظور تسهیل و تسریع در خدمات اداری است افزود: این سامانه در مرحله نخست خود قرار داشته و در مراحل بعد مجوزهای دیگر صادره از سوی این سازمان نیز از طریق این سامانه قابل ثبت و پیگیری می باشد.

گفتنی است با عنایت به حضور سرمایه گذاران بین المللی از سرتاسر جهان در این منطقه و راهبرد اعمال دولت الکترونیک، طی هفته های اخیر سامانه های یکپارچه خودرو، دهیاری ها و شوراها، اطلاع رسانی برای گوشی های هوشمند و درخواست و پیگیری مجوزات اقتصادی به مجموعه سامانه های الکترونیک این سازمان که در پرتال سازمان منطقه آزاد انزلی اضافه شده و مجموعه خدمات الکترونیک را به ۱۲ خدمت افزایش داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز