خبرگزاری کار ایران

توضیحات معاون شهردار تهران درباره مطالبات آتش نشان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۷۹۵

معاون خدمات شهری شهرداری شهرداری تهران توضیحاتی درباره مطالبات آتش نشان ها در زمینه مسکن ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "جلال بهرامی" معاون خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات انجام شده، برای رفع مشکلات آتش نشان ها گفت:  آتش نشان ها ایثارگران شهرداری هستند  و در بین مردم و مسئولین شهرداری نیز به همین نگاه دیده می شوند.

او ادامه داد: آنها مطالباتی را داشتند و قبل از اینکه مراجعه کنند از ماه اول حضورم در هیات مدیره آنها را مطرح کردیم و منجر به این شد که برخی از آتش نشان ها به عنوان نماینده و رابط مطالبات را مطرح کنند.

مجددا این مطالبات را به روز کردیم و خدمت آقای شهردار و اعضای شورا ارایه و قول دادیم که حتما آن را پیگیری کنیم.

او با بیان اینکه مطالبات در سه دسته معیشت، مسکن و سختی کار بوده است، گفت: معیشت، مسکن و سختی کار از مواردی بود که آنها را دسته بندی کردیم و البته در موضوعات مطرح شده کارهای اجرایی را انجام دادیم.

بهرامی در ارتباط با مطالبه آتش نشانان در حوزه معیشت، گفت: در طی دو ماه گذشته اقداماتی در این بخش در ارتباط با حق ایاب و ذهاب و غذا انجام دادیم. حق ایاب و ذهاب از ۸۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزارتومان رسید و بحث غذا ۳۰۰هزار تومان افزایش یافت. علاوه براینکه اضافه کاری آنها نیز اعمال شد در این بخش برای برخی از افراد یک میلیون و ۲۰۰ هزار و برای مابقی نیز تا ۶۰۰ هزار تومان نقدی به حساب آنها اضافه شد تا موضوعات معیشتی آنها را اصلاح کنیم.

بهرامی با اشاره به مطالبات بخش مسکن آتش نشان ها گفت: در ارتباط با بحث مسکن نیز که مطالبه بازنشستگان بوده  در بودجه 1401 اعتبار خوبی را دیده ایم به طوری که از 250 میلیارد تومان بودجه آتش نشانی؛ 50 میلیارد تومان برای صندوق معیشت لحاظ شده است که بتوانیم مسکن آنها را تامین کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: همچنین در طی هفته های گذشته بازدیدهایی را از برخی زمین ها برای احداث مسکن آتش نشانان انجام داده ایم تا بتوانیم در این بخش نیز اقداماتی انجام دهیم علاوه براین ما به دنبال افزایش سقف وام ها از ۳۰ میلیون به ۳۰۰ میلیون تومان با توجه به پرداختی به آتش نشانان هستیم.

بهرامی همچنین در بحث سختی کار آتش نشانان نیز گفت: در این بخش نیز اقداماتی را آغاز کرده ایم و ادامه خواهیم داد که این فرایند ادامه دارد و انشاالله نتایج آن به زودی اعلام خواهدشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز