خبرگزاری کار ایران

۱۰ پروژه ورزشی در دانشگاه‌های کشور افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۱۶۴

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۰ پروژه ورزشی در دانشگاهای کشور افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، ارژنگ سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۰ پروژه ورزشی در دانشگاه‌های کشور به صورت مجازی افتتاح شدند. بنابراین گزارش ارژنگ در این آیین گفت یک از اولویت‌های سازمان امور دانشجویان توسعه فضاها و امکانات ورزشی در دانشگاهای کشور است.

وی گفت: یک از اهداف ما سلامتی قشر دانشجو و دانشگاهیان است و امیدوارم با بهره برداری از این پروژه‌های ورزشی و تکمیل سایر پروژه‌ها دانشجویان بیشتری به ورزش رو بیاورند و از امکانات ورزشی استفاده کنند.

معاون امور دانشجویان داخل اظهار داشت: یکی از ویژه‌گی‌های این پروژه‌ها بهره برداری و استفاده از تولیدات داخلی است که از جمله می‌توان به کفپوش هوشمند تعاملی اشاره داشت که طراحی و ساخت آن توسط پژوهشگران پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی انجام شده است.

در ادامه علی دوست سرپرست اداره کل تربیت بدنی سازمان در خصوص این پروژه‌های ورزشی گفت: ما امروز ۳ کفپوش هوشمند تعاملی، ۴ چمن مصنوعی و ۳ توسعه دوچرخه سواری را در ۱۰ دانشگاه افتتاح خواهیم کرد.

علی دوست گفت: این پروژه‌ها از محل اعتبارات سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه دانشجویان تکمیل و بهره برداری شده است.

مدیر کل تربیت بدنی سازمان در پایان گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها ۱۳ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی دانشگاه‌های کشور اضافه خواهد شد.

گفتنی است در این آیین: ۳ کفپوش هوشمند تعاملی در دانشگاه‌های تبریز، فردوسی مشهد و مازندران، ۴ چمن مصنوعی در دانشگاه‌های زابل، شهید چمران اهواز، گیلان و هنر تهران و ۳ پروژه توسعه دوچرخه سواری در دانشگاه‌های بیرجند، خلیج فارس و خوارزمی به بهره برداری رسید.

این مراسم با حضور شریف نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز