خبرگزاری کار ایران

برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان دام در مرزها

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۸۱۶

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مرزبانان در سال جاری از خروج حدود ۶۰ هزار دام قاچاق از مرزها جلوگیری کردند از برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان دام در مرزها خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "احمدعلی گودرزی"  با اشاره به برخورد قاطعانه با قاچاق دام زنده از مرزها گفت: از سالیان گذشته مرزبانی انتظامی کشور به طور جد مقابله با قاچاق دام زنده را در دستور کار قرار داده و مرزبانان شجاع و سلحشور بر کنترل مرز اشرافیت کامل دارند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزبانان با قاچاقچیان دام برخورد قاطعانه دارند و برای این امر باید سایر دستگاه های متولی همکاری لازم را داشته باشند، افزود: مرزبانان از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به ۶۰ هزار انواع دام قاچاق را که عمدتاً در مرزهای غرب کشور بوده را کشف کردند که این مهم نشان از تلاش مرزبانان انتظامی کشور برای کنترل مرزها و جلوگیری از خروج دام به خارج از مرزهای کشور است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار گودرزی با اشاره به حضور باصلابت مرزبانان در مرزها و امنیت پایدار حریم مرزهای آبی انحصاری و خاکی ایران اسلامی، تأکید کرد: مرزبانان جان برکف که سربازان ولایت هستند تا آخرین قطره خون برای دفاع از حدود و ثغور میهن اسلامی ایستاده اند و این مهم با تقدیم شهدای مدافع حریم برای مردم و مرزنشینان غیور کشور ثابت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز