خبرگزاری کار ایران

احمدی لاشکی در جمع فرهنگیان استان یزد:

آیین نامه رتبه بندی معلمان حداکثر تا یک ماه دیگر تدوین می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۸۱۸

بعد از تصویب طرح رتبه بندی معلمان، وزارت آموزش و پرورش با همراهی دو نفر از نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و سازمان برنامه و بودجه و سازمان استخدامی بایدظرف مدت یک ماه آئین نامه‌ای تدوین کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس، احمدی لاشکی در سفر دو روزه به استان یزد با حضور در جمع مسوولان و فرهنگیان این استان ضمن بیان این مطلب گفت: ۸۰۰هزار نفر از معلمان مشمول طرح رتبه‌بندی خواهند شد. 

معاون حقوقی و امور مجلس درخصوص جزئیات این طرح گفت: افرادی که با دانش آموز یا مدارس در ارتباط باشند و یا طبق بخشنامه ۲۳۰ حتی کسانی که معلم هستند و در ادارات به سر می‌برند، مشمول این طرح خواهند شد. 

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰ هزارنفر از معلمان مشمول این طرح می‌شوند افزود: اجرای این طرح ارتقای منزلت معلمان را در پی دارد و حقوق آن‌ها نیز افزایش خواهد یافت. 

معاون حقوقی و امورمجلس وزارت آموزش و پرورش در خصوص نحوه افزایش حقوق معلمان در این طرح گفت: آخرین طرازی که ما از دانشگاه تهران گرفتیم این است که در گروه یک مربی ۱۰ درصد، گروه دوم مربی معلم ۲۵ درصد، گروه سوم استادیار معلم ۳۷ درصد، گروه چهارم دانشیارمعلم ۴۷ درصد و استادمعلم ۵۲ درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز