خبرگزاری کار ایران

تصویب یک فوریت نحوه اخذ عوارض شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۵۲۲

اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت لایحه اصلاحیه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران رای مثبت دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران یک فوریت بررسـی استـفساریه شـهردار تهـران در خصوص مصوبه بودجه سال 1400 شهرداری تهران  سازمان ها و شرکت های تابعه امروز در صحن شورای شهر تهران در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت و با موافقت اعضای شورا به تصویب رسید.

در ادامه بررسی یک فوریت لایحه اصلاحیه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی یک فوریت این لایحه گفت:  شورای شهر برای مناطق جنوبی میزان تخفیف بیشتری را در این لایحه لحاظ کرد. در کمیسیون های مربوطه نیز این پیشنهاد مورد بررسی بیشتر قرار گیرد تا ۳۵ یا ۴۰ درصد تخفیف برای مناطق جنوبی پایتخت در نظر گرفته و شاهد جهشی در مناطق جنوبی به خصوص در بافت های فرسوده باشیم.

پیرهادی با بیان اینکه امروز بافت های فرسوده یکی از دغدغه های اصلی ما در شورا است، اظهار داشت: امیدوارم بر اساس سیاست های تشویقی اقداماتی را پیش ببریم تا به نوسازی بافت های فرسوده منجر شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در همین یک ماه گذشته هم که این میزان تخفیف مصوب شد، اطلاع رسانی مناسبی انجام نشد، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که آقای صارمی و همکاران ما در شهرداری تهران باید به آن دقت داشته باشند این است که بر روی موضوعات رسانه ای هم کار کنند.

او تاکید کرد: فقط افرادی که به شهرداری مراجعه داشتند متوجه این تخفیف ها شدند و افراد دیگری که به شهرداری مراجعه حضوری نداشتند، از این موضوع بی اطلاع هستند.

به گزارش ایلنا، یک فوریت این لایحه به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

در ادامه انتخاب یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در ستاد مدیریت جمعیت شهر تهران مورد بحث قرار گرفت و انتخاب زهرا شمس احسان با  ۱۸  رای موافق تصویب شد. همچنین با رای اعضای شورای شهر نرگس معدنی پور و سوده نجفی نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در ستاد راهبری مسئولیت اجتماعی سازمانی،  نظام نامه مسئولیت پذیری اجتماعی ،سازمان ها و بنگاه های اقتصادی شهر تهران شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز