خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۰۰ میلیاردی کالای گمرکی قاچاق در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۸۷۰

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۴۰۰ میلیارد ریال انواع کالای گمرکی قاچاق طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ستاد «هادی رفیعی کیا» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تحقق شعار سال، همچنین سلسله مراتب فرماندهی مبنی بر مقابله و برخورد جدی با قاچاق کالا در مبادی رسمی، کارآگاهان پلیس گمرک مستقر در مبادی رسمی با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از سامانه‌های پایشی پس از بررسی‌های سیستمی انواع محموله‌های گمرکی قاچاق را شناسایی کرده اند.

وی افزود: کارآگاهان این پلیس در کنترل و بررسی‌های فیزیکی محموله‌های مذکور موفق به کشف انواع کالای قاچاق، از قبیل: لاستیک، پوشاک، خودرو، تلفن همراه، روغن خوراکی و برخی دیگر از کالاهای مورد نیاز روزمره مردم شدند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه طی هفته گذشته در کشور بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال کالاهای گمرکی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این راستا ۱۹ متهم دستگیر که پس از تکمیل پرونده پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین ۱۳ دستگاه انواع خودرو حامل کالای قاچاق توقیف و روانه پارکینگ شدند.

در خاتمه سرهنگ رفیعی کیا ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خوب مردم، از هموطنان درخواست کرد برای کمک به تولید داخلی و رفع موانع تولید درصورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی یا تبادل کالا به صورت غیرقانونی از طریق مبادی رسمی، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا پلیس‌های امنیت اقتصادی مستقر در سراسر کشور گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز