خبرگزاری کار ایران

آغاز اکران طرح‌های فرهنگی یوم الله ۱۳ آبان در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۳۲۱

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام آغاز اکران طرح‌های فرهنگی یوم الله ۱۳ آبان در پایتخت و فراخوان دعوت از هنرمندان سراسر کشور برای پیوستن به کمپین گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، از آمادگی این سازمان برای تجهیز محل برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا صیادی در این باره گفت: این سازمان به عنوان متولی طراحی و اکران تبلیغات فرهنگی در شهر تهران، هدفگذاری خود را توجه به مناسبت‌های مهم انقلابی، اجتماعی و مذهبی گذاشته و بر همین اساس ویژه‌برنامه‌های یوم‌الله سیزدهم آبان ماه امسال نیز به عنوان‌ روز ملی، در دستور کار ویژه این مجموعه قرار گرفت.

وی با تشریح این ویژه‌برنامه‌ افزود:«از جمله مهمترین اقدامات سازمان در سیزدهم آبان، اکران ۲۱ طرح منتخب از فراخوان سراسری گرافیک، کاریکاتور، عکس و نقاشی بود. طرح های منتخب از میان ۲۹۰ اثر دریافتی از ۹۳ هنرمند فعال و شاخص کشورمان در بیش از ۸۰۰ سازه شهر تهران نصب شده و بر این اساس و همسو با سیاست‌های کلی شهرداری تهران، کمپین «چرا مرگ بر آمریکا» آغاز به کار کرد.

صیادی با اشاره به اقدامات خصمانه و ویژگی‌های رفتار سلطه‌گرانه آمریکا علیه ایران، افزود: «جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی و دارویی، ترور مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی، پیمان شکنی، دیکتاتوری رسانه‌ای، نسل کشی، نژاد پرستی، جنگ طلبی و پیمان شکنی دولت‌های غربی و استکباری که بارها در منویات مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره شده، رویکرد برخی مفاهیمی است که در تبلیغات فرهنگی این روز مدنظر قرار گرفته و به صورت هشتک در آثار منتشره به آن اشاره شده است».

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، باتوجه به اهمیت روز ۱۳ آبان، علاوه بر سازه‌های فرهنگی سازمان؛ از ظرفیت بخشی از سازه‌های تجاری نیز برای اکران این طرح‌های فرهنگی استفاده شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، صیادی به برگزاری مراسم روز دانش آموز در مقابل لانه جاسوسی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت مراسم روز پنجشنبه سیزدهم آبان، به صورت ویژه به اکران طرحهای فرهنگی در مسیرهای منتهی به خیابان طالقانی و مقابل لانه‌جاسوسی پرداخته ایم. بر این اساس فضاسازی محوطه‌ی محل برگزاری مراسم به وسعت ۶۵۰ مترمربع و همچنین استفاده از ظرفیت سازمان در نماسازی حریم برگزاری مراسم گرامیداشت این‌روز از جمله اقدامات سازمان زیباسازی بود. همچنین با نصب‌ ۴۰ سازه سیار در خیابان طالقانی، حدفاصل میدان فلسطین تا خیابان شریعتی، نصب تبلیغات فرهنگی ویژه این روز را در این محدوده نیز در دستور کار قرار دادیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز