خبرگزاری کار ایران

با حمایت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت برگزار می‌شود؛

نشست علمی بین‌المللی تاریخ پزشکی با موضوع نقش ایران و ترکیه در تکوین علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۷۶۷

نشست علمی بین‌المللی تاریخ پزشکی با موضوع «تاریخ‌های درهم‌تنیده: نقش ایران و ترکیه در تکوین علوم پزشکی»، ۲۱ تا ۲۴ آذرماه سال جاری با حمایت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، آرمان زرگران، دبیر علمی نشست و مشاور امور بین‌الملل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به عمق روابط فرهنگی و تاریخی دو کشور ایران و ترکیه و توان و زیرساخت علمی بالای هر دو کشور در حوزه تاریخ پزشکی، این برنامه را بستر مناسبی برای گفتمان علمی پژوهشگران دو کشور در حوزه تاریخ پزشکی و پژوهش‌های مشترک آتی دانست. 

وی افزود: این نشست به‌مدت چهار روز به میزبانی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شیراز از ایران و دانشگاه مرمره از ترکیه، به‌عنوان یک رویداد علمی در ششمین کنگره بین‌المللی یوسرن برگزار می‌شود و مجموعا ۲۴ سخنران از کشورهای ایران، ترکیه و ازبکستان در قالب سخنرانی و تدریس در کارگاه، به ارائه مطلب می‌پردازند. 

مشاور امور بین‌الملل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در توضیح برنامه‌های نشست چهارروزه تاریخ پزشکی گفت: این نشست همزمان با اختتامیه کنگره یوسرن با برگزاری یک پنل علمی در محل دانشگاه مرمره در استانبول، به دو صورت حضوری و مجازی (آن‌لاین) آغاز می‌شود، برای روزهای دوم و سوم آن، دو پنل سخنرانی و یک کارگاه متن‌پژوهی و نسخه‌پژوهی به‌صورت کاملا مجازی و به میزبانی دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر گرفته شده و برگزاری روز چهارم و پایانی نیز به میزبانی دفتر مطالعات تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در محل مجموعه ولایت این دانشگاه، به دو صورت حضوری و مجازی طراحی شده است. 

گفتنی است، ثبت نام برای حضور مجازی در نشست علمی بین‌المللی تاریخ پزشکی با موضوع «تاریخ‌های درهم‌تنیده: نقش ایران و ترکیه در تکوین علوم پزشکی» تا پنجم آذرماه، برابر با ۲۶ اکتبر از طریق ارسال پست الکترونیکی به آدرس himednet. usern@gmail. com امکان‌پذیر بوده و برنامه کامل نشست در فایل پیوست قابل مشاهده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز