خبرگزاری کار ایران

تبلیغ دروغین فروش بلیت بازی تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۳۰۷

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و دستگیری عامل تبلیغ دروغین "فروش بلیت دیدار بازی تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "رامین پاشایی"در تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی شخصی که در شبکه های اجتماعی با تبلیغات مختلف و دروغین، مدعی فروش بلیت بازی فوتبال بین تیم ملی ایران و کره جنوبی در استادیوم آزادی شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی متهم را احضار و به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی کارشناسان سایبری، فرصت ارتکاب جرم از این فرد گرفته شد و وی چند ساعت پس از اقدام مجرمانه خود مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا افزود: متهم در اعترافات خود اقرار کرد که به قصد کلاهبرداری از هموطنان، فروش این بلیت ها را حتی تا مبلغ دو میلیون تومان به طعمه های خود پیشنهاد داده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی ضمن بیان اینکه حضور هر گونه تماشاچی در بازی مذکور تابع قوانین و مقررات خاص فدراسیون فوتبال و اطلاع رسانی آنها خواهد بود؛ از شهروندان خواست، فریب تبلیغات مجرمان سایبری را نخورند و در صورت مشاهده هرگونه جرایم در فضای مجازی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز