خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

آخرین وضعیت زلزله در چهارمحال بختیاری و خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۵۱۷

رییس سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت مناطق تحت تاثیر زلزله ۵.۷ ریشتری در مرز میان دو استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان را تشریح کرد.

"اسماعیل نجار" رییس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: حوالی ساعت ۶:۰۹ صبح امروز زلزله‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر منطقه چلگرد در استان چهارمحال و بختیاری و قلعه خواجه در استان خوزستان را لرزاند.

وی با بیان اینکه تیم‌های ارزیاب از سوی استانداری به مناطق تحت تاثیر زلزله اعزام شدند، تصریح کرد: تا کنون چهار پس لرزه که بزرگترین آنها ۳.۵ ریشتر بزرگی داشته، این منطقه را تحت تاثیر قرار داده و با توجه به پس لرزه‌های رخ داده به احتمال خیلی زیاد زلزله ۵.۷ ریشتری همان زلزله اصلی بوده است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه تاکنون آمار 8 مصدوم گزارش شده است، تصریح کرد: تمامی دستگاه های امدادی، خدماتی و انتظامی در این مناطق به حالت آماده باش درآمده‌اند، همچنین مورد فوتی نیز تاکنون نداشتیم.

نجار با بیان اینکه ارزیابان در حال ارزیابی منطقه هستند، خاطرنشان کرد: در حدود ۲۰ روستا مواردی از وقوع خسارت مالی گزارش شده است که تیم های ارزیاب در حال بررسی آن هستند و پس از نهایی شدن نسبت به جبران خسارات اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز