خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک نجار برای روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۱۸۶

رییس سازمان مدیریت بحران کشور در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در ادامه آمده است:

«جان نباشد جز خبر در آزمون هر که را افزون خبر جانش فزون

خبرنگاری محصول تجسم امانت، صداقت،مسئولیت ،تعهد و دلسوزی و شجاعت است و وظیفه شناسی به ویژه در دنیای امروز که ممزوج با چاشنی خِرد ورزی ،روشنگری و سرعت بخشی در کمال صحت و دقت می باشد. امروز رسالت و وظیفه خبرنگار هم داستان تعلیم و تربیت و مسیر بخشی به جریان ناب انقلاب گردیده که می‌تواند با تبیین آرمانهای والای امام راحل عظیم الشان و اندیشه های پیامبر گونه رهبری عزیز تسهیل گر گام دوم انقلاب با اولویت شفافیت در اقدام و عمل و تحرک و تعالی و بالندگی ایران عزیز اسلامی باشد و دوشادوش رزمندگان عرصه حوزه و دانشگاه برای دفاع از ارزشهای انقلاب سدی سدید باشد در مقابله و مواجهه با تهاجم فرهنگی غرب که با تعبیر جنگ نرم در جریان است.

امروز خبرنگار تنها متعلق به یک جریان و روزنامه و سایت نیست رسالتش همپای رزمندگان عرصه فرهنگی و دفاعی و امنیتی است که می تواند تاثیرگذار و اثربخش در دفاع از ارزش‌ها، شناساندن ریشه های فساد  و آغازگر فصل نو در مسیر متعالی پیش رویش باشد . چه اینکه «ن و القلم و مایسطرون» این هدف را مقدس و این رویه را قابل تقدس دانسته .

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه یاد و خاطره شهید صارمی و درگذشتگان از این مجموعه باصفا غیرتمند و وظیفه شناس را گرامی داشته و از همت والا و خدمات بی منتهای تمامی خبرنگاران به ویژه تلاشگران عرصه خبرهای حوزه بحرانهای طبیعی که با اطلاع رسانی دقیق و وثیق و درک موقعیتهای سخت خدمتگذاران در مخاطرات طبیعی با اقناع و شفاف سازی و تنویر افکار عمومی به کاهش آلام متاثرین از حوادث و سوانح و اطلاع رسانی به سایر مردم نوع دوست ایران عزیز همراه ما در سرما و گرما ، کوه و دشت و بیابان قدم برمیدارید تقدیر و تشکر مینمایم .

 

اسماعیل نجار

رییس سازمان مدیریت بحران کشور»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز